Modificarile aduse de constructorul Yamaha lineup-ului sau de motociclete 2020 nu sunt majore. Trebuie spus si ca din sezonul 2020 lipsesc modelele in stil retro XSR, ceea ce i-ar putea nemultumi pe fanii motoarelor cu preferinte old-school. Totusi, in timp ce producatorul promite ca in curand lucruri minunate sunt pe cale sa apara, cum ar fi lansarea indragitului model destinat iubitorilor de off road, Ténéré 700, pe piata a fost recent lansat WR250F. Aspirant pe segmentul de enduro bike, noul WR250F merita din plin atentia celor care vor sa isi puna potentialul in valoare pe trasee dirt.
Per ansamblu, generatia 2020 WR250F se bucura de mai multa putere, greutate mai usoara si o serie de upgrade-uri, la care se adauga cateva caracteristici tehnice imprumutate de la modelul YZ250F, popular in randul pasionatilor de senzatii extreme off road. Ca de exemplu: imprumuta cadrul YZ — tunat pentru enduro, furca KYB si suspensia best-of Yamaha.
Modelele 2020 WR primesc, de asemenea, optimizari la nivelul motorizarii. O alta mutare consta in centrul de greutate pozitionat central, spre deosebire de variantele predecesoare. Eficienta crescuta. Noul sasiu este mai lung si vine amplasat mai jos decat la versiunea din 2019. In afara de furca KYB inversata, cursa de 12.2 inch preluata de la modelul YZ, set-up-ul pentru WR include amortizor KYB pe spate cu cursa de 12.5 inch. Pe de alta parte, franele raman aceleasi ca la generatia anterioara (disc 270mm pe fata si 250mm disc pe spate).
Ce alte schimbari notabile apar in acest sezon pentru segmentul enduro: kickstarter-ul a fost inlaturat, filtru de aer imbunatatit, un nou rezervor de combustibil, o sa mai joasa.
Generatia de motociclete 2020 Yamaha WR250F va ateriza in reprezentante in october 2019.
Yamaha a mai anuntat si alte aparitii, ca de exemplu pe segmentul supersport prin modelele 2020 Yamaha YZF-R1 si YZF-R1M, precum si pe segmentul de motociclete de strada (ex. Yamaha VMax etc.).