Polaris duce experienta de riding la urmatorul nivel introducand noul lineup RZR Trail.
Pe 14 ianuarie, Polaris Off-Road a anuntat urmatoarea evolutie pe segmentul de trail adventure lansand gama de modele 2021 RZR Trail si Trail S. Styling inovator, confort imbunatatit si tehnologie off-road de ultima ora pentru SSV-urile cu latime de 50” modele RZR Trail si latime 60” modele RZR Trail S.
In 2007, Polaris a creat segmentul de recreation sport side-by-side introducand SxS-ul RANGER RZR 800. De atunci, constructorul american este lider indisputabil pe trail performance, iar noua gama de SxS-uri Polaris RZR Trail demonstreaza angajamentul de a inova si intruni cele mai exigente asteptari din partea riderilor.
SSV-urile RZR Trail si Trail S se individualizeaza prin aspectul mai ingust si ampatamentul mai scurt, oferind manevrabilitate sporita pe trasee intortocheate si tehnice. Raport putere-greutate de top si tractiune de neegalat, plus acceleratie si control mai rapide la viraje. La nivel de confort, se remarca echiparea cu ghidon reglabil nou, gandit pentru o pozitie mai relaxata a umerilor. Cabina vine cu portiere noi pentru protectie crescuta la rularea cu viteza pe suprafete „de joaca” cu obstacole diverse – pietre, resturi vegetale, nisip, noroi etc. La acestea se adauga suspensia cu cursa best-in-class si garda la sol inalta.
De asemenea, Polaris ofera tehnologie off road avansata, cu sistem Ride Command integrat. Display-ul touch de 7-inch faciliteaza accesul la harti, navigator GPS si te mentine conectat la grupul de prieteni prin Group Ride. RZR Trail si Trail S dispun de primul sistem audio Rockford Fosgate instalat din fabrica pentru acest segment. Farurile cu LED noi asigura vizibilitate excelenta la pilotarea pe timp de noapte.
Pentru personalizarea vehiculelor sunt disponibile peste 60 de accesorii, dintre care 29 de noi accesorii special gandite pentru RZR Trail si Trail S.
Lineupul 50” RZR Trail se bazeaza pe motorul 75 CP ProStar 900, 4-Stroke, DOHC, 2 cilindri. Motorizarea EFI include control la franare Engine Braking System (EBS). Caracteristici sasiu: ampatament 79”, latime 50”, garda la sol 11”, anvelope 26” si suspensii fata si spate cu lungimea cursei de 10”.
RZR Trail Sport – portiere, jante otel, faruri halogen, amortizoare ZF, display dual-analog, 3-Position Polaris PULSE Bar.
RZR Trail Premium – servodirectie Electronic Power Steering, faruri LED, jante aluminiu, High-Performance True On-Demand AWD.
RZR Trail Ultimate – Ride Command, Rockford Fosgate Audio, acoperis Poly, VersaTrac Turf Mode, amortizoare FOX 2.0 Podium X.
Modelul 60” RZR Trail S vine cu doua variante de motorizare. Versiunea Trail S 900 Sport se bazeaza pe un motor 75 CP ProStar 900 4 timpi DOHC 2 cilindri EFI, in timp ce RZR Trail S 1000 Premium si Ultimate detin motor 100 CP ProStar 1000 4 timpi DOHC 2 cilindri EFI. Toate cele trei modele vin dotate cu control la franare Engine Braking System (EBS).
Lineup-ul 2021 RZR Trail si Trail S va fi disponibil in reprezentante din februarie 2021.