Pasionatii de curse la inceput de drum vor gasi in CFMOTO 250SR un aliat de incredere. Acest entry-level sportbike detine toate atuurile pentru a fi la inaltime cand vine vorba de racing pe circuit. Cu un design unic, sofisticat, combinat cu o excelenta manevrabilitate si agilitate, 250SR devine un jucator competitiv in clasa sa. De asemenea, poate fi o alegere deosebita pentru deplasarile zilnice prin oras.
Constructorul chinez a upgradat motorul DOHC 249cc, monocilindru, racit cu lichid pentru a imbunatati eficienta combustiei, rezultand o putere crescuta si un cuplu spectaculos – exact criteriile pe care le cauta entuziastii pilotarii sportive. Sistemul electronic ofera moduri Sport/Eco, furnizand o livrare remarcabil de lina a puterii atat pe pista, cat si pe drumurile urbane.
In termeni de design, la partea frontala se remarca liniile agresive specifice familiei SR-C21. Forma ascutita a farului frontal exprima un spirit combatant. Aripile cu design nou de pe fata confera un aer sporty partii laterale. Ergonomia acestei motociclete CFMOTO este orientata catre curse pe circuit si include un ghidon jos, iar pozitia de riding este mai agresiva, in timp ce sectiunea coditei mai inguste este astfel vopsita incat sa sugereze coada unei comete care se strecoara pe pista.
Suspensia cu furca telescopica inversata Φ37mm pe fata beneficiaza de tuning sport, contribuind la manevrabilitate crescuta. Sasiul de greutate redusa contribuie la acceleratie rapida si viraje pline de incredere, aspect ideal pentru conditiile de riding sportiv. Ambreiajul asigura o trecere lina si mai eficienta a vitezelor.
Frana fata pe disc Φ300mm, etrier cu 4 pistoane si frana spate pe disc Φ220mm, etrier flotant cu un singur piston favorizeaza o forta de stopare serioasa. Sistemul de franare este pregatit atat pentru pilotarea de zi cu zi, cat si pentru rigorile circuitului. In caz de franare urgenta, ABS-ul reduce posibilitatea blocarii rotilor.
Actualul model 250SR se diferentiaza de varianta predecesoare prin greutatea de 155 kg (mai redusa cu 10.05 kg). Aceasta reducere extrema a greutatii imbunatateste experienta de racing si usurinta manevrabilitatii. In acelasi timp, 250sr S vine in configuratie cu un singur brat oscilant, tradand un puternic simt de competitie si ADN de curse. Scranul 5-inch TFT a fost upgradat cu functii imbunatatite si acum suporta proiectii MotoPlay.