Acasă > Stiri > Stiri ATVROM  >  2023 CFMOTO 800 ZFORCE TRAIL

2023 CFMOTO 800 ZFORCE TRAIL

3 minute
2023 CFMOTO 800 ZFORCE TRAIL

ZFORCE 800 Trail este un SSV care dispune de o miriada de update-uri, inclusiv un nou design exterior, usi 1/2 noi, suspensie spate indepenta cu brat dublu in A pentru o pilotare dinamica, jante 14-inch restilizate si confort imbunatatit. Aventura, la o propunere de valoare extraordinara, va asteapta.

Lineup-ul de side-by-side-uri CFMOTO ofera performanta deosebita, iar modelele gamei sportive ZFORCE sunt concepute sa domine traseele accidentate, dunele de nisip si, in general, orice teren care i-ar trimite pe cei timizi acasa. Cu un styling proaspat si un nou sasiu, SSV-urile in versiune Trail sunt pregatite de urmatoarea aventura in outdoor. Pentru dotarea suplimentara a lui ZFORCE 800 Trail sunt disponibile multiple accesorii de confort, protectie si de performanta, pentru munca sau agrement: acoperis aluminiu, bara de iluminare cu LED, solutii cargo, parbrize, accesorii incalzire, accesorii de iarna, sisteme audio, trolii, rack-uri, anvelope etc.

ZFORCE 800 Trail ofera manevrabilitate exceptionala si a primit mai multe upgrade-uri pentru sezonul 2023. Promisiunea aventurii la un pret fenomenal este chiar dupa colt, iar atributele cheie ale acestui SSV CFMOTO vorbesc de la sine:
– motor 800cc V-Twin
– latime 50”
– agilitate
– sasiu capabil
– display multifunctional TFT
– configuratii standard din fabrica.

Motorul 800cc, racit cu lichid, 4 timpi, 2 cilindri este cuplat la o cutie CVT si genereaza maximum 62 cai putere. Franele pe discuri hidraulice pe toate patru rotile asigura putere de stopare instanta.

Un side-by-side cu latimea 50-inch aduce posibilitati extinse. Se poate strecura printre copaci si va putea fi transportat cu un camion pickup obisnuit. Singurul lucru mai bun decat sa aduci un trailer este sa nu ai nevoie de unul.

Cu confortul servodirectiei electronice EPS, modelul CFMOTO ZFORCE 800 Trail se manevreaza usor chiar si pe trasee tehnice. Zonele inguste nu pun dificultati acestui vehicul 4×4 CFMOTO, datorita sasiului modern, greutatii reduse si unei bune distributii a greutatii. Cursa suspensiei pe fata este acum de 255mm (crestere cu 26mm), iar cursa suspensiei spate este de 305mm. Amortizoarele piggyback pe gaz ajustabile livreaza cea mai buna absorbtie la impact, iar ampatamentul mai mare de 254mm serveste la o stabilitate remarcabila.

Sunt disponibile doua moduri de putere, SPORT si NORMAL, fiecare cu un set de caracteristici si afisaj al informatiei. Culoarea display-ului se schimba in tandem cu acceleratia, pentru placerea pilotarii dinamice. Riderul nu va pierde niciun apel telefonic important multumita functionalitatii Bluetooth standard.

Pachetul standard curpinde cabina certificata ROPS, carlig remorcare, anvelope 26-inch, fender extins, troliu 1587 kg si mai multe accesorii, de la scuturi de protectie pana la bumpere, nerf bars, semi-parbrize si parbrize complete, spatiu cargo pe spate, acoperis din aluminiu, kit snorkel si sistem audio.