KTM reintroduce cu mandrie motocicleta KTM SMT pe piata! Mai sportiv, mai elegant, potrivit pentru touring si cu o performanta imbatabila pe asfalt, noul SMT aduce viteza si mosteneste ADN-ul Supermoto al brandului. Fara compromisuri, aceasta reiteratie a emblemei KTM se va impune la fiecare iesire in trafic. Imaginati-va „arma” suprema Supermoto, dar si o motocicleta care detine un numar impresionant de caracteristici tehnice si dotari pentru a furniza capacitati extinse touring.
Detalii esentiale:
- KTM 850 SMT revine in lumina reflectoarelor cu platforma re-tunata KTM 890 LC8c si este dezvoltat pentru a depasi limitele pe segmentul Supermoto touring in ceea ce priveste raportul putere/cuplu versus greutate.
- Sasiul gandit pentru strada, suspensia ajustabila, anvelope si frane premium, plus alte componente pozitioneaza acest model intre gamele KTM ADVENTURE si KTM STREET.
- 2023 KTM 890 SMT aduce conceptul de „hill climb” direct de la fostul rider si concurent AMA Superbike si Supermoto, Chris Fillmore.
Aptitudinile de racing ale fostului as in competitiile AMA Superbike si Supermoto, Chris Fillmore sunt potrivite pentru a demonstra potentialul si limitele lui KTM 890 SMT. Castigatorul Pikes Peaks a accelerat modelul Supermoto-tourer de-a lungul unui urcus montan in Sardinia pentru a arata pasionatilor sportului si industriei de motociclete ca asteptarea a luat sfarsit.
Fillmore a alimentat motorul dublu paralel LC8c de 889 cmc si a contat pe 105 CP la 8.000 rpm. Motorul este aceeasi platforma din spatele statisticilor si puterii de invidiat ale modelului KTM 890 ADVENTURE R: cu o crestere cu 20% a masei rotative fata de platforma KTM 790, oferind stabilitate si incredere la viraje, corpurile de acceleratie Dell’Orto duale 46 mm garantand un impuls optim, in timp ce consumul de combustibil de la rezervorul de 15,8 litri este fantastic de scazut la doar 4,6 litri/100 km. KTM 890 SMT este la fel de fericit impins la turatii joase, ca si la trepte mai mari. Fillmore a folosit intreaga gama a motorului KTM 790 DUKE pentru a obtine cel de-al doilea record de urcare a dealului Pikes Peak in Colorado.
Insusi rezervorul joaca un rol puternic in ergonomie si a fost proiectat special pentru KTM 890 SMT. Forma rezervorului are o zona de contact lata si confortabila, dar suficient de compacta pentru o miscare libera si fluida (ajutata de saua cu stil Supermoto dintr-o singura piesa la 860 mm inaltime). Parbrizul fumuriu aero-optimizat este plasat chiar deasupra aripilor duble, cu o protectie joasa impotriva stropilor pe picioarele furcii.
2023 KTM 890 SMT are in dotare un cadru din otel cu geometrie mai stransa care imita modelele KTM ADVENTURE. Structura este usoara si deosebit de agila in miscari, dar asigura, de asemenea, stabilitate crescuta la viteze inalte. Amortizorul este inclinat mai mult pentru a reduce inaltimea seii si pentru a acomoda bratul basculant mai lung, contribuind la o pozitie mai inclinata in fata, precum si la stabilitate in linie dreapta.
KTM 890 SMT ofera o experienta excelenta la pilotare, fiind agil si receptiv. Suspensia WP APEX este complet ajustabila si completeaza jantele 17”. Anvelopele Michelin PowerGP ofera aderenta si au fost special selectate pentru specificatiile lor si caracterul potrivit pentru cerintele lui KTM 890 SMT. Dashboard-ul 5” TFT de ultima ora este fabricat din sticla minerala lipita optic si este rezistent la zgariere si orbire, fiind in acelasi timp complet personalizabil si divulgand sistemul de meniu infografic usor de utilizat pentru preferintele de configurare.
Rideru poate modela comportamentul acestei motociclete KTM mai mult decat atat. Modurile standard de pilotare (RAIN, STREET, SPORT) pot fi extinse cu setarea optionala TRACK care permite riderului sa comute la diferite moduri de accleratie si control al tractiunii prin 10 nivele. MTC (controlul tractiunii la viraje) este o caracteristica de siguranta importanta. Pilotul poate incerca sase pozitii de ghidon intr-un interval de 30 mm. Intregul spectacol poate fi oprit de frane puternice, cu etriere cu patru pistoane care rotesc un disc fata de 320 mm si etriere cu piston dublu de 260 mm pe spate. Actionarea acestei puteri de oprire foloseste Cornering ABS si Supermoto ABS, introducand ambele prevederi avansate din punct de vedere tehnic pentru a garanta un profil de siguranta excelent.
Pachetul este completat de dotari precum manerele incalzite si posibilitatea de a adauga Motor Slip Regulation la software (MSR, ideal pentru control mai bun in conditii de aderenta redusa si la decelerare rapida), plus QUICKSHIFTER+ si Cruise Control (optionale). Conectivitatea garanteaza acces complet la posibilitatile de navigatie si la avantajele oferite de aplicatia KTMconnect (asistenta rutiera, manualul de utilizator, serviciu digital pentru mentenanta).
Din punct de vedere vizual, KTM 890 SMT spune multe prin stilul sau Supermoto tourer, de la roti pana la grafica sportiva. SMT are un profil zvelt, ascutit si se face repede remarcat. Poate fi personalizat cu o colectie impresionanta de accesorii KTM PowerParts (pachete Tech si Track), iar riderul poate opta pentru echipamente KTM PowerWear.