Modelul motocross KX250 si varianta enduro KX250X trec in noul sezon dupa ce au primit update-uri pentru 2023 in termeni de motorizare, cu putere si cuplu crescut fata de iteratiile precedente multumita modificarilor la cilindru si unghiurile valvelor si pozitionarea acestora. Adaugati conducta de admisie mai dreapta si optimizarile pentru raspunsul motorului si performanta.
Rafinamentele pentru cele doua motociclete Kawasaki ideale pentru fanii traseelor de dirt mai includ modificari ale rapoartelor de transmisie selectate, elemente interne noi ale furcii, amortizare mai ferma a compresiei pentru amortizorul de pe spate si o modificare a specificatiilor legata de inaltimea uleiului in furcile din fata, rezultand o stabilitate marita si echilibru de rulare pe durata mai lunga.
In coloana marcata „modificari de detaliu”, suporturile de picior au fost latite cu 5 mm si mutate inapoi cu 3 mm, o ajustare mica, dar care reflecta grija si efortul depus pentru proiectarea fiecarui model din gama KX.
La fel ca modelul KX250, modelul KX250X orientat spre enduro dispune de Launch Control si operarea supapei cu degetul bazata pe tehnologia Kawasaki WorldSBK, plus ca impartaseste si pozitiile reglabile ale scaritei pentru picior si ale ghidonului KX. Ambele dirt bike-uri sunt echipate cu pornire electrica (printr-o baterie Litiu-Ion) si ambreiaje hidraulice, putand fi ajustate fie prin adaptoare rapide si convenabile „plug and play” pentru conditii de traseu diferite.
Cu protectie pentru motor si un suport lateral, plus combinatia dintre o roata fata de 21 inchi si roata spate de 18 inchi (avand montata o anvelopa 110/100-18), KX250X este partenerul potrivit pentru curse pe distante lungi pe cele mai dificile si solicitante trasee off-road. KX250 si KX250X vor fi disponibile la dealerii Kawasaki pe tot parcursul sezonului 2024, in culorile traditionale Kawasaki Lime Green.