Motocicleta legala de strada Pioneer reprezinta o aditie deosebita in lineup-ul Husqvarna Mobility. Aceasta noua motocicleta Husqvarna este alimentata de un motor electric si ofera autonomie WMTC de 130 km. Bateria dovedita Li-Ion si motorul 5kWh asigura un amplu timp de riding cu o livrare a puterii personalizabila multumita posibilitatii de a alege intre trei moduri de pilotare, cu trei setari de recuperare diferite care pot ajuta la extinderea gamei. Construit in jurul unui sasiu avansat care a fost proiectat special pentru Pioneer, cu o serie de componente de calitate care includ suspensia WP, frane Braktec si o unitate de display multifunctionala, modelul Husqvarna Motorcycles de fata ofera un pachet complet, pregatit pentru a furniza o experienta de riding agreabila, sigura si distractiva.
Ghidonul Pro Taper ofera confort superior, este durabil si ofera rezistenta crescuta la oboseala cu cea mai redusa greutate posibil. Ghidonul este prevazut cu manere ODI lock-on usor de instalat fara a utiliza lipici si dispune de un compus special.
Pilotarea modelului Pioneer este o aventura frumoasa, datorita seii cu profil plat si a caroseriei line. Aparatorile de noroi si farul frontal de inspiratie offroad fac parte din dotarea standard. Motocicleta electrica de strada Pioneer este o replica subtila daca ne gandim la look-ul modelelor enduro Husqvarna. Caroseria este completata de o grafica distinctiva pentru a crea un aspect unic.
Jantele din aluminiu negre anodizate sunt completate de spite puternice si usoare. Pentru aderenta maxima pe o varietate larga de suprafete, rotile sunt prevazute cu anvelope Michelin Enduro cu un compus mediu, pe dimensiuni 90/90-21 pe fata si 140/80-18 pe spate.
Sasiul perfect echilibrat a fost dezvoltat special pentru noul vehicul Pioneer si dispune de un brat din aluminiu turnat pentru a contribui la manevrabilitate si pentru a reduce greutatea. Caroseria lina si profilul plat al seii se combina pentru a crea o ergonomie moderna si fara restrictii.
Cadrul modelului Pioneer este asamblat in mod expert pentru a fi stabil la viteza, in timp ce joaca un rol vital in asigurarea agilitatii la viraje. Conceput special pentru motorul electric si baterie, cadrul gazduieste aceste componente in cel mai eficient mod. Creeaza un sentiment al manevrabilitatii usoare cu un design zvelt care imbunatateste ergonomia pentru o experienta de riding nerestrictionata. Subcadrul este realizat din aluminiu si nailon consolidat cu fibra de sticla pentru o rezistenta exceptionala la cea mai joasa greutate posibil.
Cu setari inspirate de motocross si o cursa de 250 mm, furcile pe aer 43 mm WP ofera amortizare exceptionala pe teren dur. Pentru a asigura ca modelul Pioneer se manevreaza cu usurinta, amortizorul WP XPLOR PDS complet ajustabil ofera o cursa de 250 mm si este asociat direct cu bratul oscilant pentru stabilitate maxima.
Motorul electric ofera performanta cu un output al puterii maxime de 19 kW si cuplu 37 Nm, precum si un consum eficient de energie pentru timpi de riding extinsi. A fost eliminata nevoia ambreiajului sau a cutiei de viteze, asigurandu-se o experienta de pilotare simplificata de care vor beneficia atat riderii incepatori, cat si ceo avansati. Motorul electric produce aproape zero zgomot, astfel incat noul dirtbike electric Husqvarna Pioneer poate fi pilotat in zone cu restrictii de zgomot.
Bateria Li-Ion a fost riguros testata in conditii solicitante pentru a dovedi durabilitatea si performanta. Unul dintre beneficiile de a detine o motocicleta Pioneer consta in faptul ca bateria poate fi indepartata fara unelte in doar cateva minute.
Pentru un plus de siguranta, Pioneer vine echipat cu senzor antirostogolire ROS, astfel incat, in cazul in care vehiculul se prabuseste intentionat sau nu, puterea la roata pe spate este imediat dezactivata.
Pioneer nu are ambreiaj, iar frana pe spate este operata de mana stanga a riderului, asigurand un nivel crescut de control. Puterea de stopare exceptionala provine de la sistemele de franare Braktec hidraulice, cu etriere flotante, si discurile fata 260 mm si spate 240 mm, care se combina pentru a livra performanta de franare deosebita.
O reincarcare completa utilizand un incarcator 66OW inclus in pachet la o priza electrica standard din casa va dura sub 8 ore si va asigyra un timp de riding enduro de pana la 3 ore. Incarcatorul 660W poate fi usor depozitat sub sa. Pentru incarcari pana la 80%, timpul necesar este de aproximativ 4 ore jumatate.
Display multifunctional. Dashboardul LCD afiseaza in mod clar informatia esentiala la o singura privire, iar riderii pot selecta cu usurinta ceea ce vor sa vada. Optiunile disponibile sunt – State of Charge (statusul incarcarii), Ride Mode si Regen Map, ceas, calatorie, timp de rulare total si odometru. Se poate comuta printre acestea si selecta prin apasarea unuia dintre cele doua butoane de pe tabloul de bord.