Prin introducerea generatiei TC 85 pentru sezonul 2025, brandul suedez subliniaza dezvoltarea modelelor mini de inalta performanta cu motoare in 2 timpi. Orientat catre competitie, acest dirtbike pentru pilotii juniori este gandit in jurul unui sasiu complet nou, cu update-uri semnificative in ceea ce priveste manevrabilitatea si stabilitatea. La nivel de motorizare, unitatea de putere imbunatatita mareste puterea. Printre alte componente introduse pentru a imbunatati experienta pilotarii pentru tinerii pasionati ai sportului se afla un amortizor WP nou, bratul oscilant si caroseria ergonomica. Modificarile sunt urmate de cateva elemente grafice noi ce contureaza un look modern pentru modelul lider in clasa, TC 85.
Cum modelul anterior a castigat Campionatul Mondial FIM de motocross juniori din 2023, noul TC 85 beneficiaza de baze dovedite si este atent proiectat pentru a oferi performanta inalta. Pentru sezonul 2025, un nou cadru cu geometrie rafinata imbunatateste considerabil manevrabilitatea si stabilitatea. Inspirat de constructia motocicletelor cross full-size, noul amortizor WP XACT, mai scurt cu 16 mm decat inainte pentru a asigura un sasiu mai echilibrat, este instalat pe tubul superior al cadrului. Acest design ofera o senzatie mai plantata pentru modelul TC 85 din gama Husqvarna Motorcycles si aduce un beneficiu enorm pe pistele accidentate si la sarituri mari. De asemenea, unghiul capului de directie este redus cu o jumatate de grad si pozitionat cu 6 mm mai aproape de centrul sasiului pentru viraje imbunatatite, mai ales la iesirea din curba.
Motorul in 2 timpi de 85 cmc beneficiaza de cateva componente noi, toate introduse pentru a crea o putere mai consistenta in intervalele joase si medii, fara a sacrifica performanta de varf. Actualizarile includ o noua chiulasa, bujie, aprindere si evacuare, cu setarile din interiorul carburatorului Keihin ajustate pentru a se potrivi cu motorul imbunatatit. In cele din urma, in comparatie cu generatia de iesire, motorul este rotit cu trei grade in sus in fata, iar prin pivotarea din acelasi punct de montare la bratul oscilator, greutatea este distribuita mai eficient pentru viraj si sarituri imbunatatite.
Bratul basculant in sine este nou si cu 300 g mai usor datorita unui proces de turnare rafinat. Impreuna, noul cadru, amortizorul WP XACT si bratul oscilator se combina pentru a reduce inaltimea totala a TC 85. Aceste modificari, introduse impreuna cu noile caroserie ergonomice, asigura ca tinerii rideri se pot deplasa mult mai usor pe TC 85, ceea ce inspira incredere si le permite sa concureze cu un control imbunatatit. In plus, un triunghi modernizat creat de noile suporturi pentru picioare, ghidon si partea inferioara a seii imbunatateste experienta de riding si face ca modelul noii generatii sa fie incredibil de usor de pilotat.