2024 KTM RC 125 este pregatit de start, remarcandu-se prin styling-ul inspirat de cursele MotoGP. Aceasta motocicleta SuperSport ofera manevrabilitate si ergonomie imbunatatita. Permite pilotarea pe strada si pe circuit. Spiritul sau de racer autentic este scos in evidenta de designul similar lui KTM RC16 atat prin styling, cat si prin caracterul ergonomic. Modelul KTM RC 125 este disponibil cu doua optiuni de culoare.
KTM RC 125 se bazeaza pe un motor 15 CP, 125 cc racit cu lichid, 1 cilindru, 4 timpi. Cuplul imbunatatit si livrarea lina a puterii contribuie la o performanta de neegalat in clasa. O motocicleta KTM ideala pentru riderii la inceput de drum pasionati de pilotare sportiva.
Caroseria ofera protectie anti-vant de top in clasa si faciliteaza o viteza mai mare multumita aerodinamicii optimizate create prin simulari CFD (Computational Flow Dynamics). Parbrizul aerodinamic pentru protectie suprema contra vantului incorporeaza in mod ingenios un nou far LED cu lumini de zi LED (DRL) si indicatori integrati, furnizand o vizibilitate optima.
Rezervorul 13.7 l este inspirat de la modelul KTM RC4 si ofera capacitate de combustibil de top in clasa. In combinatie cu un consum redus, ii da riderului posibilitatea de a rula mai rapid, cu mai putine opriri pentru a alimenta.
KTM RC 125 dispune de oglinzi pliabile mai late ce imbunatatesc vederea spate, dar care fiind mai ascutite, vor oferi, de asemenea, o aerodinamica crescuta. Sunt mai practice, pliindu-se cu un profil mai ingust cand manevrati vehiculul prin spatii inguste sau pentru a parca.
Cadrul ultrausor salveaza 1.5 kg fata de generatia predecesoare, utilizand un cadru trellis si un subcadru prins cu suruburi care asigura stabilitate imbunatatita la viteze inalte. Rezultatul? Timpi pe tur mai rapizi.
KTM RC 125 are in dotare o furca inversata WP APEX 43mm pe fata si un nou amortizor WP APEX pe spate, plus setari din fabrica revizuite pentru o plimbare mai sportiva.
Pe fata, un disc 320 mm se combina cu etrierul BYBRE cu 4 pistoane pentru a oferi o franare controlata. Pe spate, puterea de stopare este asigurata de un setup cu disc 230 mm si etrier cu un piston. Pe langa faptul ca livreaza cea mai buna decelerare posibil, salveaza si 960 grame, franele puternice din dotare pot fi complet exploatate multumita tehnologiei ABS.
Designul cu 5 spite al rotilor imbunatateste caracteristicile de manevrabilitate si ajuta la reducerea masiva a masei rotationale cu 3.4 kg. Rezultatele se reflecta prin durabilitatea imbunatatita pe strada si viraje mai rapide pe circuit.
Displayul TFT furnizeaza toate datele necesare pentru o experienta de riding/racing asa cum va doriti. Poate fi customizat in functie de preferinte. Ecranul se ajusteaza conditiilor de lumina in mod automat, gratie senzorului de lumina ambientala adaptiv, astfel incat vizibilitatea ramane optima ziua si noaptea.
Modul SUPERMOTO ABS aduce un plus de libertate atunci cand vine vorba de franare dura, fara a compromite siguranta, prin dezactivarea BS-ului pe roata spate.
Farul frontal LED este completat de luminile de zi si garanteaza vizibilitate optima, conferind in acelasi timp aspectul distinctiv de motocicleta KTM RC. Codita ascutita cu LED completeaza look-ul.
Ghidonul clip-on permite ajustarea in inaltime cu 10mm, astfel incat la finalul cursei, poate fi inaltat pentru aplicatii mai relaxate, de zi cu zi.
Saua are un profil imbunatatit pentru a contribui la o miscare nerestrictionata si dispune de o spuma cu forma ergonomica pentru a asigura confort crescut. Materialul exterior imbunatateste aderenta in toate conditiile de vreme. Scaritele usoare va mentin ferm plantat la viraje, in timp ce ofera geometrie optimizata pentru pilotare sportiva. Pentru pasager, protectiile anti-stropire previn murdarirea nedorita. Manerul ergonomic din aluminiu pentru insotitor completeaza pachetul.
Caracteristici tehnice:
- motor 1 cilindru, 4 timpi, 124.7 cc, racire cu lichid, 15 CP
- cuplu 12 Nm
- cutie cu 6 viteze
- pornire electrica
- emisii CO2: 56 g/km
- consum combustibil: 2.42 l/100 km
- rezervor 13.7 l
- ABS – Bosch 9.1 MB Two Channel ABS (Supermoto ABS)
- frana fata pe disc 320 mm, etrier fix radial cu 4 pistoane
- frana spate pe disc 230 mm, etrier flotant cu un piston
- cadru trellis din otel
- suspensie fata WP APEX 43, cursa 120 mm
- suspensie spate amortizor WP APEX, cursa 150 mm
- sa de inaltime 824 mm
- garda la sol 158 mm
- dashboard – display TFT.