Kawasaki este primul constructor de motociclete japonez care va include tehnologia Bosch, mai precis sistemul Advanced Rider Assistance System, in dotarea modelelor dedicate productiei.
Sistemul inovator dezvoltat de compania Bosch este compus din trei elemente. In continuare, cateva detalii despre acestea:
ACC (adaptive cruise control). Deplasarile in zone urbane aglomerate si pastrarea distantei adecvate fata de vehiculul situat in fata impun atentie, putere de concentrare. La calatorii mai lungi, poate interveni oboseala. Rolul ACC consta in ajustarea vitezei motocicletei in functie de fluxul traficului. De asemenea, ACC se ocupa si de mentinerea distantei sigure. Scopul este de prevenire a situatiilor nedorite cum ar fi coliziunile din spate provocate de o distanta prea mica. Bosch sustine ca pe langa un plus de confort la pilotare, ACC ii ajuta pe rideri sa se concentreze mai bine la drum, mai ales in trafic intens.
Sistem de avertizare de coliziune. Are rolul de a diminua riscul coliziunilor din spate si consecintele acestora. Sistemul se activeaza imediat ce vehiculul porneste. In cazul in care se detecteaza ca un alt vehicul este situat prea aproape si pilotul motocicletei nu reactioneaza, sistemul ofera un semnal acustic sau optic.
Blind-spot recognition. Cu ajutorul acestui sistem, motociclistii pot schimba banda in siguranta. Senzorul-radar joaca rolul de ochi electronic de recunoastere a unghiurilor moarte si astfel inregistreaza obiectele pe care nu le vedeti. Atunci cand in unghiul mort al pilotului se afla un obiect/vehicul, aceasta tehnologie ofera un semnal optic.