Motocicleta Indian Roadmaster Elite a revenit in 2020 cu update-uri semnificative la nivel functional, dar si din punct de vedere estetic. In continuare, te invit sa descoperi principalele modificari pentru acest model.
1. Nu e nicio surpriza ca modelul de fata detine o motorizare serioasa: motorul Thunder Stroke 116 livreaza o acceleratie incendiara si puterea maxima de 93 CP. Aceeasi motorizare solida Thunder Stroke 116 se regaseste si la motocicleta Chieftain Elite.
2. Modelul curent detine suspensie cu o cursa de 19-inch pe fata, spre deosebire de modelul precedent cu o cursa de 16-inch. Din saua motocicletei Indian Roadmaster Elite 2020, riderul se bucura si de o manevrabilitate usoara.
3. Pentru ca aspectul este important, Indian Roadmaster Elite vine cu o schema de culoare deosebita, Thunder Black Vivid Crystal si Gunmetal Flake. Toate modelele liniei Elite au in exclusivitate logo-ul rosu al brandului. Tijele rosii din zona motorului cu 2 cilindri in V completeaza look-ul modern al acestei motociclete 1890cc.
4. Sistemul Ride Command este disponibil cu ecran tactil de 7-inch si procesor nou, pentru viteza de reactie imbunatatita. Exista 8 optiuni pentru display si software-ul de navigatie poate ingloba pana la 100 de puncte de destinatie.
5. Putere optimizata prin dotarea cu filtru de aer si cu un sistem de esapament imbunatatite.
6. „Modelul de baza Roadmaster ofera cea mai buna experienta touring”, afirma vice-presedintele companiei americane de motociclete Indian, Reid Wilson. „Dar varianta Roadmaster Elite duce pilotarea la un nivel si mai inalt, fiind o motocicleta proiectata special pentru cei care sunt atenti la micile detalii”. Este greu sa nu fim de acord, avand in vedere specificatiile tehnice moderne si look-ul de invidiat al modelului.
7. Nu in ultimul rand, spatiul de depozitare generos este un avantaj in plus pentru riderii care parcurg calatorii lungi.