Cineva spunea ca “fara trecut nu exista viitor, iar prezentul nu inseamna nimic”. Pentru a intelege incotro te indrepti, ce doresti sa realizezi si de ce esti unde esti, trebuie cateodata sa te opresti si sa te gandesti si la trecut, sa-l intelegi si sa ti-l asumi, iar Honda are cu siguranta un trecut plin pe care merita sa-l invoci.
In urma cu 67 de ani, intr-o Japonie aproape integral ruinata economic si social, care incerca incet sa-si revina, a aparut o companie cu o contributie majora in cresterea ulterioara a tarii, o companie care cu zece ani mai tarziu devenea cel mai mare producator de motociclete din lume si al carei nume s-a impus pentru totdeauna in industrie. Honda a construit de-a lungul celor 67 de ani de existenta unele dintre cele mai emblematice vehicule, indiferent ca vorbim de vehicule cu doua roti sau de alte tipuri de vehicule.
Uneori ne incanta, alteori nu, insa este unanim recunoscuta pozitia Honda in industrie, industrie in care are un cuvant greu de spus aproape dintotdeauna, semn al seriozitatii, pasiunii si dorintei de performanta de care da dovada de la fondare.
In acest week-end a fost lansata o reclama de doar doua minute, care inmagazineaza inteligent si sensibil istoria de 67 de ani a companiei Honda, surprinzand atat iubitorii de motociclete si alte vehicule, dar mai ales pe iubitorii de advertising de calitate.
In spatele acestei reclame se afla genialul producator de stop-motion PES, nominalizat in 2013 la premiul Oscar, pentru un scurt metraj – Fresh Guacamole, care a incorporat mii de desene ale unor zeci de artisti si, evident, multa munca, timp de patru luni. Interesant e faptul ca intreg videoclipul e realizat “de mana”, atat desenele artistilor, cat si punerea cap la cap a imaginilor. Foarte impresionant.
Deja aceasta reclama are peste o jumatate de milion de vizualizari pe Youtube si numarul creste progresiv. Mai vrem asemenea reclame inteligente si pline de sens si sensibilitate.