BRP Lynx a pregatit pentru sezonul 2023 o noua linie de snowmobile crossover. Gama Lynx Shredder vine ca inlocuitor pentru lineup-ul 2022 Boondocker DS si este destinata cu precadere incursiunilor palpitante prin zapada inalta, preluand multiple caracteristici ale modelelor Ski-Doo Summit si Freeride 2023. Locul platformei REV Gen5 este luat de cea Radien2. In plus, snowmobilele Lynx Shredder aduc o serie de specificatii de inspiratie scandinava.
In lineup-ul de snowmobilele crossover Lynx Xterrain, compania canadiana adauga pentru sezonul 2023 doi noi membri: un model de performanta inalta RE cu optiuni de motorizare 850 Rotax si 900 ACE Turbo R si modelul cu senile late Xterrain Brutal. Rave RE revine, spre satisfactia riderilor pasionati de pilotare extrema pe trasee muntoase inzapezite. Toate aceste snowmobile BRP Lynx pastreaza sasiul Radien, care este in esenta REV Gen4 fara panourile laterale ErgoStep.
La fek ca platforma REV Gen5 de la modelele de snowmobile Ski-Doo, Radien2 de la Lynx se distinge printr-un design zvelt, subtire, cu panouri laterale ce nu depasesc 3 inci, borduri mai inguste si frana reglabila. Include instrumentar high-tech si are o greutate redusa, plus alte upgrade-uri notabile.
Cele doua modele Shredder au un aranjament de lumini unic cu far LED si becuri multiple pentru acomodare optima in scurtele zile de iarna scandinava. Shredder RE se bazeaza pe amortizoare spate heavy duty 46mm KYB. Varianta RE beneficiaza de sine intarite, canalizand conceptul din spatele lui Freeride de la Ski-Doo. Este disponibil cu senila de 146- sau 154-inch. Shredder DS este disponibil cu senila de 154- sau 165-inch track fara sina intarita si amortizoare 36mm KYB. Fanii snowmobilelor Lynx pot opta pentru versiunea echipata cu motor 850 Turbo R capabil sa produca 180 CP.
Lineup-ul Xterrain contine un mix interesant de modele crossover. Modelele Xterrain RE se incadreaza in clasa „extreme crossover”, in timp ce Xterrain Brutal este un crossover puternic de tip utilitar cu senile late de 20-inch si care promite sa ofere super agilitate. Pentru Xterrain RE exista doua optiuni de motorizare: Rotax 850 in 2 timpi sau 900 ACE Turbo R in 4 timpi. Suspensia LFS+ cu brat dublu in A pe fata asigura stabilitate crescuta pe traseu. Oficialii Lynx au declarat ca gama Xterrain este gandita pentru aventuri pe distante mari. Suspensia spate PPS3 de la Xterrain RE dispune de amortizoare KYB 46 Kashima ajustabile. Xterrain RE a fost proiectat din punct de vedere ergonomic pentru a permite riderului o pozitie mai joasa in cockpit si are un setup la nivel de suspensii axat pe performanta la sarituri.
Lynx Xterrain Brutal este o forta de neoprit, multumita senilei care asigura mega flotabilitate si aderenta. Schiurile largi, barele de protectie robuste si radiatorul de serie cu ventilator reitereaza conceptul ca acest snowmobil este pregatit pentru orice provocare, in toate conditiile de riding. Utilizeaza suspensia spate „EasyRide” si vine standard cu motorul 850 E-TEC care poate dezvolta pana la 165 cai putere.
Lynx Rave ramane aproape neschimbat pentru 2023. Optimizarile consta in senilele intarite pentru a-i consolida personalitatea jucausa. Alte atribute tehnice consta in amortizoarele 46mm KYB, motorul 850 E-TEC, suspensia spate LFS+ si schiurile Blade XC+. Pastreaza in continuare acelasi sasiu.
Gama de snowmobile BR Lynx este disponibila si pe ATVRom Pitesti