In urma cu doar doi ani, KTM Motorcycles a introdus a treia generatie revizuita a Bestiei, modelul 1290 Super Duke R. Acest naked sportbike este capabil sa ofere performanta atat pe circuit, cat si pe strada. Ferocitatea avansata a lui Super Duke R se datoreaza, printre altele, greutatii mai reduse, sasiului mai rigid si geometriei mai sportive. Adaugati la toate acestea un plus de putere si va veti gasi in fata unei motociclete la cele mai inalte standarde. 2022 KTM 1290 Super Duke R Evo, varful de lance al gamei naked austriece, ofera suspensia WP semi-activa (SAT). Pe hartie, lista de noi parti pentru 2022 Super Duke R Evo este scurta – include doar suspensia si acceleratia rapida. In situatiile reale pe circuit, aceste imbunatiri au un impact profund.
1. Puterea si rafinamentul definesc motorul 1301cc LC8 V-twin. KTM 1290 Super Duke R Evo dezvolta pana la 180 CP si un cuplu incendiar.
2. Deschiderea clapetei de acceleratie furnizeaza una dintre cele mai viscerale experiente ale clasei de super naked-uri. Evacuarea produce o nota acustica de tunet.
3. Schimbare usoara a vitezelor si harware demn de curse. Ambreiajul optimizat si upgrade-urile aduse cutiei de viteze in urma cu doi ani continua sa livreze o experienta sublima, ridicându-se la nivelul celor mai valorosi concurenti europeni. Riderul beneficiaza, optional, de schimbator rapid sus/jos.
4. Pachetul Tech optional transforma semnificativ experienta de riding in saua lui Super Duke R EVO. Include Track Pack, Quickshifter+, Motor Slip Regulation (MSR), Suspensie Pro si Lumina de frana adaptiva pentru a dezlantui intreaga functionalitate a acestui model din familia KTM Motorcycles. Modurile Track si Performance permit ajustarea TC, dezactivarea WC si schimbul modurilor ABS. Este disponibil si sistemul de launch control. Suspensia Pro cu modurile de amortizare Advanced si Auto si amortizor reglabil automat (Low, Standard si High), plus sistem Anti-Dive. SDR Evo face parte dintr-o clasa de elita de motociclete super naked
5. Cinci moduri de pilotare disponibile standard. Modurile prestabilite Rain, Street si Sport ajusteaza raspunsul la acceleratie si sistemele electronice pentru rider. Modul Rain „imblanzeste” bestia, iar cel Sport scoate la iveala potentialul modelului.
6. Modurile de riding optionale Track si Performance sunt personalizabile si sunt concepute pentru o experienta serioasa. Modul Track permite customizarea setarilor electronice. Este destinat pentru circuit. Modul Performance pastreaza accesul la cruise control si la navigatorul KTM My Ride.
7. Seria de sase sisteme de asistenta pentru rider suportate de IMU mentine lucrurile in control. Controlul tractiunii este marea vedeta, in timp ce setarile TC mai joase sunt doar pentru anvelopele de curse. Road ABS este potrivit pentru plimbarile prin oras. Modul Supermoto dezactiveaza functia de viraje si ABS-ul pe spate, permitand pe pista o franare indrazneata.
8. Wheelie control – o functie ideala pentru fanii Super Duke R.
9. Suspensia WP semi-activa permite explorarea mai multor optiuni de amortizare si reglare. Varianta standard ofera modurile Comfort, Street si Sport. Suspensia Pro vine cu modurile Advanced si Auto.
10. Suspensia electronica adauga versatilitate crescuta.
11. Pe circuit, modurile Advanced si Auto pot fi extrem de utile.
12. Sistemul Anti-Dive impiedica compresia furcii in urma franarii puternice.
13. Anvelope Bridgestone Battlax Hypersport S22 standard. Cauciucul S22 este excelent pentru pilotarea pe strada si perfect pentru o plimbare pe circuit.
14. Pozitia de riding dreapta este favorabila mai multor tipuri de rideri.
15. Sistem de franare Brembo.
Adaptabila, moderna si puternica, KTM 1290 Super Duke R EVO este o motocicleta potrivita pentru pasionatii de viteza si curse pe circuit, dar si pentru pilotare prin oras sau in afara lui.