Daca v-ati imaginat ca motocicleta KTM 450 SMR nu ar putea sa devina mai performanta decat era deja, va inselati! Vom trece cu vederea acest lucru, in timp ce va urcati in saua noului vehicul READY TO RACE adus la perfectiune. Cu un cadru special configurat pentru rigiditate longitudinala, stabilitate, feedback exceptional pentru rider si cu un motor care spulbera orice competitie datorita livrarii puterii inexorabile, fara a mentiona avansurile electronice fata de motocicletele sport rivale, KTM 450 SMR este un model de curse construit cu un singur tel – sa castige campionate.
2023 KTM 450 SMR dispune de una dintre cele mai puternice unitati in 4 timpi din padoc, cu motorul SOHC ilustrand cel mai bun exemplu de inginerie avansata. Pentru sezonul 2023, motorul a fost inclinat cu 2 grade inapoi cu pinionul frontal pozitionat mai jos si impreuna cu beneficiile centralizarii masei si greutatii reduse a motorului furnizeaza un comportament anti-alunecare (anti-squat) al sasiului de neegalat. Modelul de fata din familia KTM Motorcycles livreaza putere maxima de 63 CP. Motorul cantareste doar 26.8 kg.
Chiulasa SOHC complet regandita contribuie la un pachet mai compact si mai usor, utilizand un profil mai scurt cu arborele cu came localizat mai aproape de centrul de gravitatie. Porturile de admisie permit un flux de aer mai inalt, rezultand intr-un motor mai puternic si eficient. Cu o greutate redusa si conceput pentru performanta, arborele cotit al motorului lui KTM 450 SMR imbunatateste raspunsul la acceleratie. Criteriul principal in dezvoltarea motorului lui 450 SMR consta in centralizarea masei si reducerea greutatii.
Ambreiajul SUTER previne instabilitatea rotii spate si sariturile la franarea puternica, pentru control maxim si drifturi perfecte in stil Supermoto. Sistemul hidraulic Brembo garanteaza o modulare perfecta a ambreiajului. Cutia cu 5 viteze este produsa de Pankl Racing Systems si asigura cel mai inalt nivel de durabilitate si fiabilitate. Schimbatorul de viteze dispune de un design special anti-dirt.
Dezvoltata de Keihin, unitatea EMS (Motor Management System) are dimensiuni mici, este usoara si foarte rapida in procesarea datelor. Integreaza launch control pentru un start perfect, harti selectabile de motor bia comutatorul de pe ghidon, controlul tractiunii si functia Quickshifter. Se combina cu senzorul de pozitie a treptei, care optimizeaza livrarea puterii pentru fiecare treapta de viteza, in timp ce senzorul ROS opreste motorul in cazul unui impact extrem, adaugand un plus de siguranta la pilotarea lui KTM 450 SMR. Contorul de ore dispune acum de status integrat EFI cu LED si indicator nivel de combustibil, astfel incat riderul va sti cand este timpul sa faca plinul.
Vibratiile sunt mentinute la minim, astfel incat pilotul se va bucura de cea mai lina plimbare, chiar si la rularea cu viteze inalte.
Evacuarea lui KTM 450 SMR a fost proiectata in mod expert pentru a genera performanta de top in clasa si are cea mai redusa greutate posibil. O alta inovatie vine sub forma silentiatorului usor din aluminiu. Radiatoarele sunt fabricate din aluminiu de inalta rezistenta si CFD pentru o canalizare mai eficienta a aerului. Sistemul de racire este integrat in cadru permitand o racire imbunatatita in timp ce elimina necesitatea unor furtunuri exterioare suplimentare. Pachetul standard include un termostat intern care adauga un plus de fiabilitate.
Indiferent cat de tehnic sau serpuitor este circuitul, riderul ramane in control complet asupra motocicletei, in saua lui 450 SMR, datorita noului design al cadrului gandit pentru rigiditate longitudinala si pentru pozitionarea masei rotationale mai aproape de centrul de gravitatie. Subcadrul livreaza manevrabilitate incredibila.
KTM 450 SMR detine jante cu spite ultrausoare si puternice, ALPINA, pe negru, janta fata 16.5” si 17” pe spate. La acestea se adauga anvelopele Metzeler Racetec SM K1 Supermoto standard. Puterea de stopare exceptionala este asigurata de franele de inalta performanta Brembo, etrier cu 4 pistoane pe fata 310 mm si etrier cu un piston 220 mm pe spate.
Motocicleta KTM 450 SMR este echipata cu un rezervor de 7.2 litri din polietilena care integreaza un capac filetat si o pompa. Pompa de combustibil dispune de o linie externa special pozitionata pentru a fi mai putin expusa si susceptibila la daune in timp ce faciliteaza un flux neintrerupt.
Ergonomie si confort. KTM 450 SMR vine dotat cu un ghidon din aluminiu de inalta rezistenta marca NEKEN. Livreaza control optim. Scaritele pentru picioare cu design FEA ofera o zona de contact mai mare pentru control imbunatatit. Saua oranj are un profil mai plat si ofera aderenta ridicata, favorizand miscarea riderului si control crescut.
Caroserie. Contact imbunatatit al genunchiului, in special cand se sta pe scarite. In termeni de grafica, 2023 KTM 450 SMR se inspira din anii 1990, cu un mic accent de culoare violet pentru un contrast indraznet cu portocaliul consacrat.
2023 KTM 450 SMR beneficiaza de comutator harti standard, permitand selectarea a doua harti de motor. Map 1 ofera o livrare lineara si previzibila a puterii, iar Map 2 ofera putere exploziva. Utilizand acelasi comutator, riderul poate alege controlul tractiunii, launch control si noile functii Quickshifter. Pentru acest model KTM sunt disponibile mai multe accesorii tehnice si de design.