Aventura pe doua roti isi gaseste expresia suprema in lineup-ul de motociclete Travel al brandului austriac. KTM Motorcycles vine cu mai multe propuneri pe acest segment, atat pentru incepatori, cat si pentru cei care cauta o motocicleta midsize sau una de cilindree mare. 890 ADVENTURE face parte din seria destinata calatoriei si aventurii si ofera manevrabilitate greu de egalat. De pe autostrada pana la cucerirea zonelor cu pietris stancos nu este decat un „pas” pentru KTM 890 Adventure, care primeste in sezonul 2023 revizuiri la nivel de suspensii si de dotari pentru confort imbunatatit.
La trecerea de pe asfalt la drumuri dificile, sistemele de asistenta pentru rider dezvoltate de KTM Motorcycles contribuie la un control crescut in diferite scenarii de pilotare: ABS, MTC, moduri de riding.
Cea mai recenta generatie KTM MTC joaca un rol important in imbunatatirea tractiunii, controland orice alunecare a rotii spate si prevenind ridicarea nedorita a rotii fata. Rezultatul este cea mai buna posibil acceleratie. Utilizand date de la senzorul unghiului de inclinare, sistemul asigura stabilitate superioara.
ABS la viraje – noua unitate 9.3 MP ABS permite riderului sa foloseasca la maximum puterea de franare. Senzorul 6D monitorizeaza constant si evalueaza dinamica vehiculului, pentru un plus de siguranta la franare. Acest nivel de tehnologie ABS este fara egal, furnizand putere de stopare precisa si eficienta cu cel mai inalt grad de siguranta.
Saua din doua piese (inaltime 860/840 mm) este gandita pentru confortul riderului si al unui eventual insotitor. Pentru offroading mai aventuros, sunt disponibile optiuni de sei diferite in catalogul KTM PowerParts, cum ar fi saua Rally dintr-o singura bucata.
KTM 890 Adventure domina traseele dirt cu ajutorul sistemului Offroad ABS activat automat cand selectezi modul Offroad sau Rally. Acest lucru inseamna ca functia ABS este redusa pentru roata fata si complet dezactivata pe spate. Modelul KTM Motorcycles este dotat cu noi anvelope PIRELLI SCORPION STR orientate pentru offroad, avantajandu-i pe cei care vor durabilitate, manevrabilitate si autonomie pe strada, cu adaosul abilitatii de a cuceri trasee offroad cu usurinta.
Motocicleta 889cc din gama Adventure de la KTM permite riderului sa opteze pentru setarile preferate in termeni de suspensie prin ajustari rapide pentru diferite terenuri. Comportamentul amortizorului spate poate fi adaptat in functie de situatiile de riding si reglatorul preincarcare arc poate fi reglat in cazul in care exista bagaje.
Caroseria lui 890 Adventure este de inspiratie Rally, cu partea frontala complet reproiectata pentru un look READY TO RACE fara echivoc. Structura de sub carena foloseste doua console din aluminiu forjat care livreaza rigiditate maxima mastii fata si parbrizului mai inalt, conceput in stil Rally pentru protectie crescuta la vant.
Noul display TFT 5” este rezistent la zgariere. Unitatea de conectivitate optionala permite conectarea aplicatiei KTMconnect si TFT via Bluetooth pentru navigatie Turn-by-Turn, plus muzica, apeluri si acces rapid la asistenta.
Libertate de miscare. Spoilerele rezervorului de 20 litri si panourile laterale sunt putin mai late decat saua. Forma subtire a rezervorului este optimizata pentru manevrabilitate si control precis la pilotarea din pozitie ridicata.
Cu un intreg arsenal de sisteme asistenta, moduri de riding, ABS si caracteristici de control al tractiunii, plus conectivitate smartphone, 2023 KTM 890 Adventure se impune in clasa adventure bike de greutate medie. Experienta de pilotare poate fi imbunatatita prin adaugarea unor aditii suplimentare, cum ar fi Quickshifter+ si Cruise Control. Modul Demo permite testarea tehnologiei pe primii 1500 km.
Geometria modelului KTM 890 Adventure a fost gandita pentru manevrabilitate usoara si confort in misiunile de explorare pe distante mari. Rezistenta a fost un punct cheie luat in considerare in designul acestei motociclete KTM, iar cadrul din otel tubular in combinatie cu motorul ca membru stresat are rol in reducerea greutatii si a marimii per ansamblu. Designul si ingineria sunt concentrate pe greutatea redusa si dimensiunile compacte. Subcadrul trellis din otel este construit pentru a fi compact si usor, dar suficient de puternic pentru a suporta greutatea pasagerului sau o incarcatura pentru calatorii mai lungi.
Alte dotari: cutie cu 6 viteze, pornire electrica, garda la sol 233mm, consum 4.5 l/100km, emisii CO2 – 110g/km.