Motocicleta hypersport Kawasaki Ninja H2R duce ingineria si performanta la urmatorul nivel pentru sezonul 2023. Creata fara compromis, impune respect si ii atrage pe circuit pe cei mai talentati si devotati rideri. H2R propune o serie de featuri inalte cum ar fi suspensia spate Ohlins, schimbator de viteze rapid, dispozitive aerodinamice, management la viraje si multe altele. Aceasta motocicleta nu este destinata pilotarii pe drumuri publice.
Ninja H2R impinge limitele in sezonul 2023 – o motocicleta cu adevarat emblematica, creata exclusiv pentru riding pe circuit
Modelul Ninja H2R din familia de motociclete Kawasaki este alimentat de un motor supraincarcat dezvoltat de brandul japonez in colaborare cu companii din cadrul KHI Group, si anume Gas Turbine & Machinery Company, Aerospace Company si Corporate Technology Division.
In pofida configuratiei familiare cu 4 cilindri in linie, unitatea de putere a lui Ninja H2R detine tehnologie special creata pentru acest motor supraincarcat capabil sa furnizeze 300 cai putere. Transmisia de tip dog-ring se gaseste, de obicei, la modele MotoGP si Formula 1 si a fost dezvoltata pe baza suportului oferit de Kawasaki Racing Team. Sistemul electronic de acceleratie permite ECU sa controleze volumul combustibilului si aerul livrat la motor, contribuind la un raspuns lin si dimninuand considerabil emisiile.
Caroseria a fost gandita din punct de vedere aerodinamic. Nu este intamplator faptul ca, vazuta dintr-o parte, motocicleta Ninja H2R nu pare sa aiba atitudinea agresiva caracteristica majoritatii modelelor supersport moderne. In locul oglinzilor, Ninja H2R are aripi CFRP montate pe capacul superior.
Sistemul de evacuare din titan are un design simplu constand din tevi colectoare, o teava de imbinare si un amortizor de zgomot tip megafon.
Dotarea cu brat oscilant pe o singura parte permite ca amortizorul de esapament sa fie montat mai aproape de linia centrala a vehiculului, asigurand un unghi de inclinare ridicat pentru viraje sportive.
Vopsea argintie originala Kawasaki. Noua vopsea foarte durabila are un strat special care permite zgarieturilor sa se repare singure, permitan mentinerea finisajul de inalta calitate. Segmentele moi si dure lucreaza impreuna, creand un efect de trambulina care absoarbe impacturile. Nota: 1. In unele cazuri, este nevoie de aproximativ o saptamana pentru recuperare. 2. Vopseaua nu se va recupera in cazul zgarieturilor cauzate de o moneda sau cheie, sau de fermoar.
Ambreiajul hidraulic de inalta calitate ofera mentenanta redusa, iar componentele Brembo contribuie la linearitate superba si actiune lina. Cadrul trellis este o solutie eleganta, de greutate usoara si intalneste ceintele de performanta ale sasiului.
Emblema Kawasaki River Mark a primit permisiune speciala pentru a infrumuseta acest model. De obicei, folosirea sa este rezervata modelelor cu importanta istorica.
Noile caracteristici ale instrumentarului includ afisarea unghiului de inclinare si functia de inregistrare a unghiului de inclinare maxima (posibila datorita adaugarii unitatii de masurare inertiale).
KQS (Kawasaki Quick Shifter). Ninja H2R a fost prima motocicleta Kawasaki echipata standard cu un schimbator rapid.
KCMF (functia de gestionare a virajelor Kawasaki). KCMF monitorizeaza parametrii motorului si ai sasiului pe tot parcursul virajului, moduland forta de franare si puterea motorului pentru a facilita tranzitia lina de la acceleratie la franare si inapoi. Pe Ninja H2, KCMF supravegheaza urmatoarele sisteme: – KTRC (inclusiv controlul tractiunii, control wheelie si controlul alunecarii) – KLCM – KIBS (inclusiv controlul inclinarii si al franarii in viraje) – Controlul franei motorului Kawasaki.
Pozitia de pilotare a fost gandita pentru riding la viteze inalte pe circuit. Pentru a ajuta la sustinerea riderului in timpul acceleratiei intense, tampoanele de sustinere a soldurilor flancheaza spatele seii. Suportul de sold este reglabil cu 15 mm inapoi, pentru a se potrivi cu dimensiunea riderului.
O pereche de discuri semi-flotante Ø 330 mm Brembo masive livreaza o forta de franare impresionanta.
Suspensia spate Ohlins TTX36 ofera numeroase beneficii: stabilitate crescuta pe spate, amortizare excelenta si confort sporit la pilotare, mai multa stabilitate la viteze mari. Utilizarea Bosch IMU adauga un plus de precizie la sistemele deja avansate KTRC, KLCM si KIBS. Sunt disponibile mai multe accesorii optionale pentru personalizare. Editia standard Ninja H2R are schema de culoare Mirror Coated Matte Spark Black.