Noua motocicleta Kawasaki Z e-1 este construita pentru placerea de a pilota zilnic si vine inzestrata cu tehnologia avansata EV. Printre caracteristicile principale ale acestei motociclete Kawasaki se numara: puterea electrica, manevrabilitatea agila si de incredere, styling inspirat de modelele Ninja si Z si culorile specifice gamei EV, zero emisii, sistem regenerativ, design supernaked inspirat de seria Z, functia e-Boost, cutie cargo de capacitate 5 litri, baterii detasabile, moduri Road/Eco, mod Walk (cu Marsarier), greutate usoara, pozitie de riding naturala, relaxata, sasiul de constructie solida, operare fara ambreiaj, instrumentar TFT cu conectivitate Smartphone, frane pe discuri cu ABS.
Primele vehicule electrice destinate strazii de la producatorul japonez sunt propulsate de un motor electric compact fara perii care ofera o acceleratie puternica si un raspuns instant. Nivelurile de putere selectabile contribuie la increderea riderului, in timp ce functiile unice EV, cum ar fi e-Boost si Walk Mode, adauga o latura distractiva pilotarii de zi cu zi. Motorul electric prietenos cu riderul este, de asemenea, silentios.
Desi Ninja e-1 si Z e-1 sunt in primul rand modele pentru navetisti, inginerii Kawasaki au muncit din greu pentru a se asigura ca ofera entuziasmul pentru care motocicletele Kawasaki sunt renumite. Un echilibru realizat cu grija intre o manevrabilitate cu incredere si o manevrabilitate usoara ii va face chiar si pe riderii novici sa astepte cu nerabdare naveta zilnica.
Cu styling preluat de la modelele Ninja si Z, modelul Kawasaki de fata ofera o imagine proaspata, futuristica a modelelor EV si dispune de o schema de culoare pe argintiu cu verde lime mat.
Alimentat de un motor electric, modelul Z e-1 nu produce emisii in timpul operarii.
Multumita sistemului regenerativ, energia decelerarii este reciclata inapoi in baterie, contribuind la o autonomie extinsa.
Cele doua baterii litiu-ion cantaresc 11.5 kg fiecare. Incarcarea se poate realiza conectand vehiculul la incarcatorul dedicat alimentat de o priza obisnuita, din casa. Alternativ, bateriile pot fi detasate si incarcate. Timpul de incarcare per baterie este de aproximativ 3.7 ore pentru o incarcare completa si de 1.6 ore pentru o incarcare partiala (20% >> 85%).
Noua motocicleta Kawasaki are look-ul unui supernaked Z si o grafica distinctiva, plus diverse featuri utile, imbinand performanta sportiva cu accesibilitatea.
Multumita functiei e-Boost, riderii pot accesa putere crescuta pentru aproximativ 15 secunde. Cand functia e activata, acceleratia este mai puternica, iar viteza de top este marita: 56 km/h >> 69 km/h (ECO), 79 km/h >> 99 km/h (ROAD).
Compartimentul de stocare de 5 litri permite accesul facil pentru depozitarea obiectelor mici, cum ar fi manusi sau echipamente de ploaie (maxim 3 kg).
Motorul 12 CP (maxim 9.0 kW) produce un raspuns rapid si faciliteaza controlul, contribuind la accelerare rapida.
In afara de operarea normala in modul ROAD, riderii pot alege operarea cu viteza limitata in modul ECO. Viteza de top in modul ROAD este de 79 km/ora, in timp ce viteza de top in modul ECO este limitata la 56 km/ora.
Modul Walk (cu Marsarier) este un mod convenabil pentru manevrarea intr-o parcare. La numai 135 kg, greutatea usoara a lui Z e-1 contribuie la un pachet prietenos cu riderul.
Cadrul cu un echilibru fin tunat al rigiditatii combinat cu componentele suspensiei cu setari optimizate ii ofera lui Kawasaki Z e-1 o manevrabilitate previzibila si un raspuns prietenos cu riderul.
Triunghiul relaxat cu riderul acomodeaza rideri de talii diferite, precum si multiple situatii de riding, contribuind la un caracter prietenos cu pilotul. Pozitia de pilotare relativ dreapta si pozitia scaritelor putin inclinate in fata ofera control asupra vehiculului, dar si confort sporit.
Sasiul bazat pe Kawasaki Z400 livreaza o manevrabilitate care inspira incredere riderilor, indiferent de experienta.
Instrumentarul complet digital 4.3” TFT color ofera un aspect high-tech cockpitului, in timp ce permite conectarea fara fir pentru o experienta de pilotare imbunatatita.
Discurile de frana ofera performanta serioasa de stopare, in timp ce ABS-ul adauga un plus de siguranta.
Sistemul de interfata Ergo-Fit permite unei largi tipologii de rideri sa se simta confortabil in timpul riding-ului.
Specificatii tehnice:
- Motor sincron cu magnet interior permanent racit cu aer
- Baterie Li-Ion (x2), voltaj nominal 50,4 V, capacitate nominala totala 30 Ah (x2)
- Consum electric 49 Wh/km
- Autonomie 72 km (WMTC clasa 1)
- Cadru Trellis, otel de inalta rezistenta
- Suspensie fata cu furca telescopica Ø 41 mm, cursa 120 mm
- Suspensie spate Bottom-link Uni-Trak, amortizor pe gaz, arc cu preincarcare ajustabila, cursa 133 mm
- Frana fata pe disc Ø 290 mm, etrier cu doua pistoane
- Frana spate pe disc Ø 220 mm, etrier cu doua pistoane
- Inaltime sa 785 mm
- Garda la sol 170 mm
- Ampatament 1370 mm
- Anvelopa fata 100/80-17M/C 52S
- Anvelopa spate 130/70-17M/C 62S
- L x W x H: 1,980 x 730 x 1,035 mm
- Culoare Metallic Bright Silver / Metallic Matte Lime Green / Ebony.