Acasă > Stiri > Stiri ATVROM  >  Fantic a prezentat linia MX 2025!

Fantic a prezentat linia MX 2025!

5 minute
Fantic a prezentat linia MX 2025!

FANTIC XX125 MY25

PLACUTA ROSIE – regina campionatului EMX125 primeste o schimbare completa pentru a ramane in top. Cu doua titluri in patru ani si primele doua pozitii in sezonul curent, XX125 beneficiaza de o actualizare majora datorita suportului oferit de Fantic Racing si echiparii cu avansuri tehnologice preluate de la fratii sai.

Ergonomie perfecta – intreaga parte frontala este acum mai subtire si mai rafinata, cu noi capace de radiator si rezervor. Desi rezervorul de combustibil este mai mare, dispune de o greutate cu 300 de grame mai mica fata de modelul anterior, ceea ce reprezinta o dovada a efortului enorm si a atentiei la detalii din partea Departamentului de cercetare si dezvoltare al brandului italian.

Nu in ultimul rand, exista o noua aparatoare de noroi, iar masca este, de asemenea, imbunatatita.

Performanta de top – pentru lineup-ul 2025, eforturile s-au concentrat pe asigurarea unei performante consistente pe tot parcursul cursei, datorita unui nou sistem de radiatoare cu o capacitate de racire cu 35% mai mare fata de generatia anterioara.

Performanta constanta este asigurata si de un nou cablaj cu relee etanse.

Echipa castigatoare – XX125 a pastrat intregul pachet de sasiu AluFrame cu suspensie Kayaba si tehnologie Fantic. Astfel, unitatea de control CDI, dezvoltata direct de departamentul de curse Fantic, asigura arderea perfecta la orice viteza prin gestionarea electronica a avansului la aprindere si a celor doua harti ale motorului pe care poti selecta de pe ghidon.

FANTIC XX250 MY25

ULTRA-PUTERNIC SI CASTIGATOR – imediat dupa ce a castigat cel mai bun titlu continental 2T, apoi dupa cucerirea titlului EMX2T 2023, XX250 a facut un alt salt inainte.

Cel mai mare dirt bike din gama 2T are toate noile caracteristici ale lui XX125, dar adauga o doza nesfarsita de adrenalina datorita puternicului motor 250, care este din ce in ce mai aproape de lumea curselor.

„Inima” lui XX250 este pistonul care beneficiaza de dezvoltarea lui Fantic’s Racing MX, datorita experientei sale pe piste din intreaga lume. Cu sistemul de evacuare Fantic si unitatea de control cu ​​mapa dubla, XX250 este acum si mai puternic atunci cand este necesar, desi sasiul remarcabil il face usor de manevrat si gestionat. Extrem de puternic si totusi bine echilibrat. Precizie si reactie de prima clasa datorita cadrului ultrausor din aluminiu, permitand tuturor riderilor de motociclete de tip motocross XX250 sa dea tot ce au mai bun in toate conditiile de pilotare.

FANTIC XXF250 MY25

Noul XXF250 este gata sa impresioneze! Nu a fost usor sa imbunatatesti si mai mult o motocicleta ultraperformanta, dar departamentul de cercetare si dezvoltare de la Fantic a raspuns provocarii. Noul motor are o solutie cu adevarat distinctiva pe piata: chiulasa inversata, pentru o linie de admisie frontala directa, scurta si eficienta. Centralizarea in masa este astfel maximizata in beneficiul agilitatii si al manevrabilitatii. Noul esapament cu teava de evacuare din titan asigura o livrare liniara, un cuplu mare si un super boost la viteza mare.

Sunt disponibile trei harti, toate personalizabile prin aplicatia WiGET, precum si un nou pachet electronic cu un comutator de harti montat pe ghidon. Nu a fost niciodata mai usor sa interactionati cu unitatea de control dezvoltata de Fantic Racing pentru a va crea configuratia ideala a motorului in functie de tipul de teren si de conditiile meteo. Toate acestea sunt monitorizate prin ecranul smartphone-ului dumneavoastra.

Controlul tractiunii si al lansarii vin ca standard, iar totul este intotdeauna sub control datorita noului comutator multiplu montat pe ghidon pentru a schimba maparea si nivelul de tractiune cu doar un clic.

Pachetul de sasiu al lui XXF 250 este nou-nout. Are un sasiu din aluminiu reproiectat, care este mai usor si mai agil.

Noua suspensie Kayaba are o furca SSS (Speed ​​Sensitive System) care poate fi acum reglata fara unelte datorita unui sistem inovator de tip fluture pe capul tijei.

Ergonomia a fost, de asemenea, dezvoltata in simbioza cu echipa Factory, cu piese din plastic ad-hoc, subtiri, discrete si perfect modelate, oferind confort de varf si libertate de condus.

FANTIC XXF450 MY25

O motocicleta offroad cu putere nelimitata si o abordare indrazneata, dar fara compromisul versatilitatii, al agilitatii si al controlului. Tractiunea si cuplul acestui model de 450 cmc sunt echilibrate de un control excelent al vehiculului si de manevrabilitatea excelenta pentru a exploata pe deplin calitatile sale mari. Unitatea de control este noul ST39 de la Athena-GET dezvoltat de Departamentul de Curse Fantic: o unitate de control de curse montata pe un model de serie. Un nou comutator multiplu este disponibil pe ghidon pentru a selecta maparea ideala. Fantic dispune de 3 setari diferite: Standard, Hard si Soft, care pot fi, de asemenea, personalizate in functie de nevoile fiecaruia.

Motor pursange – Reteta de distractie este cantitatea potrivita de cai putere, iar motorizarea este mereu solida acolo unde este nevoie si intotdeauna usor de gestionat pentru a profita la maximum de ea. Sunetul profund care iese din evacuare a fost creat in parteneriat cu Arrow. Standard la MY25 este ambreiajul hidraulic cu control Brembo pe ghidon.

Sasiu de curse – Caracteristicile sasiului sunt derivate din experienta de curse a echipei Fantic’s Racing. Ca si in cazul fratelui sau XXF250, a fost introdusa noua suspensie Kayaba cu furca SSS reglabila fara scule. O sectiune din mijloc subtire permite un control mai bun al XXF450 pentru un confort maxim. Materialele plastice faciliteaza deplasarea pe sa si asigura imediat o senzatie buna cu bicicleta. Distribuitoarele si panourile laterale sunt functionale si ergonomice, permitand libertatea de miscare si controlul vehiculului in orice situatie. Rezervorul are o capacitate de 6,2 litri. Aparatoarea de noroi si aparatoarele de mana vin standard.

Tehnologie de varf – Pe Fantic XXF450 totul se simte sub control, multumita echiparii cu Controlul tractiunii, Controlul lansarii si aplicatia WiGET, care sunt standard, pentru a completa o motocicleta unica, adaptata preferintelor si riderilor ambitiosi.