Dotata cu o unitate de putere unica ce combina un motor pe combustie interna 451 cc si un motor compact de tractiune, prima motocicleta-hibrid din lume ofera riderilor o experienta noua de riding: un pachet mid-size cu acceleratia instanta a unui model supersport clasa 1000cc de la start (cu e-boost), economie de combustibil asemanatoare unui model clasa 250cc si o pilotare sportiva. Pasind pe urmele lui Ninja 7 Hybrid, noul Z7 Hybrid, cu trei moduri de conducere diferite care ofera fiecare caracteristici de riding distincte si multiple featuri inovatoare, face cu adevarat parte dintr-o noua era. Un model Kawasaki dedicat riderilor orientati catre viitor.
Caracteristici-cheie ale lui Kawasaki Z7 Hybrid
- Mod Walk (cu marsarier) – ajuta la manevrare atunci cand doriti sa parcati.
- Complet automat sau schimbator manual cu buton. In functie de modul de conducere, riderii pot beneficia de o experienta complet automatica (EV Mode), schimbator manual cu buton (SPORTHYBRID) sau ECO-HYBRID.
Prima motocicleta puternica tip hibrid de productie in masa din lume
- Zero emisii si rulare silentioasa.
- Pana acum, multe vehicule cu putere EV si ICE nu au fost capabile sa opereze independent; fie doar EV sau fie doar ICE. Tehnologia puternica hibrida a Kawasaki inseamna ca motocicleta poate fi operata doar ca EV, ICE sau o combinatie a celor doua.
- Noul motor 451 cc a fost special adaptat pentru a oferi fie viteze automate, fie selectabile manual, in timp ce motorul EV care este racit cu apa sta in spatele celor doi cilindri ai motorului ICE creand astfel un pachet compact per ansamblu ce favorizeaza distributia greutatii.
- Styling curat si sportiv. Posibilitatea alegerii dintre trei moduri de conducere ofera versatilitatea necesara pentru a se adapta intr-o gama variata de situatii de riding. Caracterul de pilotare al fiecarui mod este diferit, oferind pilotilor un numar de elemente de explorat.
Mai multa libertate. Riderul se poate concentra asupra drumului de parcurs deoarece bateria nu trebuie schimbata regulat – ea se incarca in timpul pilotarii.
Interfata prietenoasa cu riderul. De la pozitia de riding relaxata, sportiva care avantajeaza o tipologie larga de piloti, pana la layout-ul comutatorului, toate aspectele legate de interfata lui Z7 Hybrid au fost gandite pentru a fi intuitive si pentru a inspira incredere.
Operare combinata EV si ICE.
Dotarea cu e-Boost garanteaza performanta crescuta si acceleratie mai puternica. In functie de modul de pilotare selectat.
Sasiu atent proiectat pentru o manevrabilitate sportiva. Designul specific modelelor sport bike a fost utilizat cu atentie pentru a aranja toate componentele unitatii de putere hibride (ICE, motor de tractiune, pachet de baterie, ISG) intr-un cadru trellis usor pentru a obtine manevrabilitatea zvelta pentru care sunt recunoscute modelele sport din lineup-ul Kawasaki.
Culorile si grafica lui Z7 Hybrid contureaza o imagine fresh si futuristica pentru modelele Kawasaki HEV. Motocicleta se distinge cromatic prin culorile argintiu si verde-lime, la care se adauga finisajele semimate.
Luminile LED complete contribuie la un look modern si un styling subtire.
Multumita contributiei motorului de tractiune din dotare, Z7 Hybrid ofera economie superioara chiar si lui Ninja 250 din gama producatorului japonez.
Pachetul include ALPF (Automatic Launch Position Finder).
Instrumentarul 4.3” digital TFT complet color ofera cockpit-ului un aspect de ultima ora, in timp ce este capabil sa se conecteze la motocicleta fara fir pentru a asigura o experienta imbunatatita de motociclism.
O noua versiune a Rideology the App va fi introdusa pentru Kawasaki Hybrid. Informatia disponibila se va axa asupra datelor generale deja utilizate de aplicatia Rideology pentru alte vehicule, precum si asupra mai multor update-uri si aspecte unice operarii unui vehicul HEV pe doua roti.