Acasă > Stiri > Stiri ATVROM  >  Avansurile tehnice CFMOTO au uluit audienta la EICMA 2024

Avansurile tehnice CFMOTO au uluit audienta la EICMA 2024

10 minute
Avansurile tehnice CFMOTO au uluit audienta la EICMA 2024

CFMOTO, unul dintre producatorii powersports cu cea mai rapida crestere pe segmentul de doua si patru roti, si-a adus pasiunea pentru inovatie in design si tehnologie avansata la cel mai ridicat nivel. CFMOTO s-a numarat printre cei mai puternici jucatori ai industriei la expozitia anuala de motociclete din Milano, Italia, in perioada 5-10 noiembrie, cu ocazia celei de-a 110-a editii. Peste jumatate de milion de vizitatori au pasit pe portile Fiera Milano anul acesta.

Compania a construit un stand de expozitie mare si atractiv pentru a afisa peste 30 de produse si concepte noi, precum si sub-marcile ZEEHO si GOES. Firma din Hangzhou, China si-a „pornit motoarele” la EICMA cu doua conferinte de presa sustinute in fata unei adunari eclectice formate de mass-media, dealeri si alti oaspeti, inainte ca portile de intrare sa fie accesibile pentru public.

CFMOTO si-a adus mantra „Tech Driven” la EICMA prin dezvaluirea noilor motociclete si a unui concept de motor, precum si a vehiculelor cu patru roti tip ATV si Side-By-Side pentru sezonul 2025, cu care spera sa isi dezvolte pozitia si reputatia de lider de piata in sector. Prezentarile au fost facute de Markus Ferch (CFMOTO VP Europe), Carles Solsona (CFMOTO Design Director) si Alexei Mikhailov (Designer CFP DIG), dar a existat si un invitat special de onoare alaturi de genialul campion mondial CFMOTO, care a doborat recordul in Moto3, David Alonso. Riderul a aparut alaturi de echipa sa CFMOTO Aspar inainte de ultimul Mare Premiu al unui sezon remarcabil in MotoGP la Barcelona, ​​Spania. CFMOTO a cucerit clasa Moto3 doar in a treia campanie la cel mai inalt nivel.

EICMA a fost o sarbatoare a trei componente principale pentru CFMOTO. Prima a fost cresterea si aparitia companiei in 35 de ani de istorie. In al doilea rand, prezentati realizarile in cercetare si dezvoltare si inginerie si portofoliul in crestere de motociclete si ATV-uri de prima clasa, cum ar fi productia celui de-al milion de ORV si titlul Moto3. In al treilea rand, declaratia de angajament deplin fata de viitor, cu idei proaspete si imaginatie de a inspira un grup mai larg si proaspat de utilizatori de mobilitate.

675SR-R

Primul vehicul dezvaluit sub luminile EICMA a fost uimitoarea motocicleta 675SR-R. Cu un ADN sportiv virulent prin design, linii agresive si aspect al luminii, modelul ofera, de asemenea, potentialul de performanta de a fi o racheta pe drum si o jucarie pentru pista.

Motorul DOHC cu trei cilindri, in 4 timpi, racit cu lichid, elibereaza un cuplu liniar captivant datorita manivelei de 120 de grade si alimenteaza la 68 Nm la 8250 rpm. Va dura doar 3,6 secunde pentru a ajunge la 100 km/h si are o viteza maxima de 220 km/h. Puterea atinge varfuri la 66 kW la 11.000 rpm. Modelul 675SR-R este reglat pentru a emotiona, in timp ce optimizarea pachetului de motor elimina practic vibratiile si asigura entuziasmul pe masura ce pilotul face clic in sus prin Quickshifter. Motorul este invelit intr-un cadru de crom-molibden de inalta rezistenta (cu o baza integrala din otel turnat) pentru a obtine cel mai bun echilibru intre greutatea usoara si manevrabilitate maxima.

Ergonomia este intentionata si „racey”, dar si ajustata pentru confort si caracter practic pentru o plimbare zilnica. Absorbtia prin denivelarile dificile ale drumului este controlata cu finete de furca fata KYB de 41 mm complet reglabila si amortizorul spate. Franele cu disc de 300 mm si 240 mm ofera o putere de oprire constanta si eficienta, in timp ce anvelopele sport cu doi compusi sunt „cleiul” durabil pentru o varietate de suprafete stradale.

675SR-R poate parea ca un instrument de performanta orientat intr-un singur scop, dar motocicleta are un avantaj inteligent de inalta tehnologie. Descoperiti display-ul TFT de 5 inchi cu MotoPlay, luminile de ghidare pentru schimbarea vitezelor si o interfata cuprinzatoare pentru a gestiona informatiile si setarile de la modulele 4G si senzorii 6D ai „T-box”. Actualizarile OTA pentru electronice si starea motocicletei sunt usor accesibile prin aplicatia CFMOTO RIDE, care permite o multitudine de solutii de personalizare.

675NK

Adoptand aceeasi platforma de motor ca si 675SR-R, 675NK este a doua generatie a familiei exceptionale de motociclete naked de la CFMOTO si este orientata catre rideri si clienti mai maturi care se asteapta la un produs superior in acest segment infloritor.

Imbunatatirile caroseriei contribuie atat la confort superior, cat si pentru rezistenta la vant, iar ergonomia este aliniata acut cu cadrul tubular din otel aliat usor pentru o agilitate superba si perceptia distractiei fara a pierde stabilitatea si siguranta la viraje. Designul grupului de iluminare cu LED nu este doar estetic, ci si receptiv la reactiile pilotului pentru a informa mai bine pe ceilalti participanti in trafic (blituri mai rapide).

Siguranta este accentuata prin ABS-ul cu doua canale si controlul tractiunii reglabil pe 2 niveluri, ca standard. Baza de putere a lui 675NK permite o viteza maxima de 200 km/h si 11.000 rpm in comparatie cu verisoara lui sportiva, desi ritmul de la 0 la 100 km/h are loc la o rata similara: 3,9 secunde.

TFT-ul de 5 inchi contine aceeasi gama de caracteristici si interactivitate ca si 675SR-R: sinergia aplicatiei CFMOTO RIDE, upgrade-uri OTA, T-box, disponibilitate Google Maps. Dar are inclus si un sistem de monitorizare a presiunii in anvelope. Calaretii se pot astepta la o inaltime a scaunului de 810 mm, dar aceasta poate fi marita la 825 mm sau mai mica la 795 mm cu accesorii optionale. 675NK este de neratat, fie ca este in Glacier White sau Tundra Grey.

CF-X

CFMOTO a atras atentia publicului prin introducerea conceptului de motocross electric CF-X, precum si prin filozofia remarcabila de design si inovatie transmisa de marca ZEEHO. CF-X a fost creat pe baza principiilor unui offroad placut, competitiv, dar si sigur: „experimentati mai mult impreuna”. Puterea proiectului filtreaza prin beneficiile de zero emisii si avantajele de performanta ale cuplului si acceleratiei instantanee si creeaza imediat adrenalina care da dependenta. CF-X poate evoca puterea unui echivalent ICE de 450 cmc prin motorul care face, de asemenea, parte din pachetul de manipulare. Fabricarea CF-X „ideal” a condus la prioritatile unui cadru de inalta rezistenta, dar ultrausor, cu un centru de greutate scazut si centralizare acuta pentru o agilitate maxima. Suspensia WP reglabila de 310 mm este gandita pentru lovituri si sarituri, iar ergonomia este orientata catre competitie si impingerea limitelor. Saua are o inaltime de 960 mm. Calitatea si precizia, precum si ingineria fina se resimt prin fiecare gram de greutate de 125 kg si robustetea componentelor de ultima generatie pregatite pentru curse. Electronica avansata pentru monitorizare, personalizarea cu trei moduri de riding si intretinerea sistemului de propulsie 3-1 400V, propulsarea riderului la 50 km/h in timp rapid constituie, de asemenea, un punct culminant.

Un radiator racit cu lichid montat in spatele aspectului garanteaza fluxul si optimizarea. Foarte important, stilul CF-X pune o lumina asupra pedigree-ului de curse in plina expansiune al lui CFMOTO. Munca este o alta expresie excelenta a departamentului de design, fortand dinamismul si eficienta in prim-planul oricarui calaret.

Maestru al vitezei

Un gest, un indiciu si o intentie. MASTER OF SPEED este o sarbatoare artistica a vitezei si dinamismului, precum si o viziune spirituala a unei viitoare motociclete sportive de nivel inalt CFMOTO.

Linii, fluiditate si forma: forma impunatoare si suprafetele lustruite reflecta cautarea excelentei si inovatiei, in timp ce compozitia generala inspira un sentiment de usurinta si control, de rezistenta si precizie. MASTER OF SPEED este un memento care ne transmite ca miscarea inseamna a fi.

V.04 

Anuntul dezvoltarii emblematice a motorului V.04 va marca o noua faza de produs pentru companie si va mari sfera portofoliului CFMOTO catre alte segmente ale pietei; zonele in care CFMOTO simte ca isi poate lasa amprenta. Detaliile au fost dezvaluite cu configuratia V4 de 90 de grade, cilindree de 997 cmc, 81 mm si cursa de 48,4. Puterea de iesire proiectata este stabilita la o cifra de peste 156 kW pana la 14.500 rpm si cuplul maxim asteptat de 114 Nm.

Fiecare componenta a fost forjata pentru performante fara compromis: echilibru, vibratii minime, livrare liniara si netezime. Degetele sunt o includere notabila pentru iesire, iar amestecul de usurinta si rezistenta este obtinut cu biele din titan, supape de admisie si evacuare pentru potential de varf, dar si fiabilitate. Arborele cotit contrarotativ este un exemplu de hardware si de invatare derivate din competitia de elita precum MotoGP.  V.04 este inca un mod prin care CFMOTO afirma explicit ca este „condus de tehnologie”.

ZFORCE Z10

Vicepresedintele CFMOTO pentru vanzari pentru Europa, Markus Ferch, a inceput conferinta de presa prezentand oaspetilor stadiul actual al evolutiilor ORV-urilor CFMOTO si reperele din acest an. In urma prezentarii sale, directorul de design de la CFP DIG, Alexei Mikhailov, a vorbit despre noul capitol din segmentul sport pentru CFMOTO.

Z10 este SSV-ul de performanta suprema, construit si creat pentru a cuceri terenuri offroad dificile, a depasi limitele, a elimina granitele si a spulbera cliseele. Noul motor cu trei cilindri turbo de 143 CP este primul indiciu ca acest vehicul va oferi adrenalina maxima, alaturi de alte indicii precum amortizoarele FOX QSE cu trei setari: „Soft” pentru croaziera, „Medium” pentru off-road mai dur si „Firm” pentru pilotare hardcore in ritm rapid. Toate acestea dau tonul la o experienta de riding exploziva. Riderul va avea la indemana un ghidon multifunctional. Pe langa butonul reactiv de pornire/oprire, exista comutatoare pentru a regla setarile si pentru a administra alte comenzi fara a renunta la aderenta. Informatiile sunt transmise prin intermediul unui ecran tactil MMI de 12,3 inchi cu Apple CarPlay integrat, care se afla in centrul cockpitului axat pe rider.

CFMOTO CFORCE VISION GEN4

Un alt concept care subliniaza o directie de design de minimalism cu functionalitate si ambitie brute. Suprafete elegante, volum accentuat, simetrie si indrazneala sculptata: toate acestea caracterizeaza CFORCE VISION GEN4 si sunt identificate prin iluminarea futurista si matricea frontala care este orizontala, animata si captivanta si se oglindeste in configuratia din spate. CFMOTO CFORCE VISION GEN4 are accente de culoare, este simplist si se bazeaza pe arhitectura si combinatia ideala dintre forma si functie.

GOES

La douazeci de ani de la formarea sa in Franta si de la numele de jucator major pe piata europeana de ORV, GOES a fost achizitionat de CFMOTO la inceputul anului 2024. GOES si-a stabilit o prezenta puternica in productia de vehicule de teren si a consolidat o retea de vanzari de peste 1200 dealeri din peste 20 de tari. Achizitia a reprezentat o etapa semnificativa pentru CFMOTO in ceea ce priveste evolutia produsului si extinderea planului de globalizare al companiei. GOES a devenit o subsidiara strategica cheie pentru CFMOTO si o platforma cruciala de expertiza specifica pentru vehicule off-road. Volumul si angajamentul fata de calitatea de prima clasa raman greu pe acceleratie. Marca GOES este construita pe valorile de baza: robust, fiabil si specializat.

GOES TERROX 500S/L

Un far pentru un ATV de dimensiuni medii fiabile si robust, versiunile S si L ale seriei GOES TERROX 500 sunt reamintiri potrivite ale valorii de baza a marcii: peste 20.000 km de kilometraj riguros de testare care au trecut in modele pentru a asigura standarde impecabile. Seria GOES TERROX 500 este potrivita pentru orice sarcina si este adaptata pentru multe scenarii de lucru. Cu o capacitate substantiala de remorcare de 600 kg, pot trage mai multa greutate. Mai mult spatiu de incarcare si cutii de depozitare mai mari au fost concepute pentru a permite utilizatorilor sa transporte mai mult. Echipate cu un sistem de suspensie specializat, modelele TERROX 500 abordeaza fara efort cele mai dificile terenuri, in timp ce confortul sporit si senzatia premium sunt atribuite disiparii eficiente a caldurii motorului, vibratiilor minime si grosimii suplimentare a seii.