Kawasaki Meguro S1 ’25 este o motocicleta japoneza cu un design retro care combina stilul clasic cu performantele moderne. Cunoscuta pentru motorul sau fiabil si farmecul vintage, ofera o experienta de riding lina.
Anul 2024 marcheaza aniversarea centenarului infiintarii Meguro, una dintre cele mai vechi marci de motociclete din Japonia. Acum, pentru clasa de 250cc, Kawasaki introduce Meguro S1, un model retro clasic cu racire pe aer care mosteneste 100 de ani de mostenire si incredere. Stilul iconic, care provine direct din Kawasaki 250 Meguro SG din 1964, este insotit de o senzatie placuta la condus, care combina un ritm placut la turatii mici si un caracter vivace la turatii mari — facandu-l un adevarat succesor al uneia dintre ultimele motociclete sport de drum ale Meguro. Intre timp, un cadru usor si o inaltime redusa a seii il fac o intrare excelenta in Lumea Meguro pentru toti cei care iubesc marca.
Calitatea Meguro S1 este evidenta din detaliile vehiculului, cu accente de inalta calitate prezente per ansamblu. De la sa la lumini si pana la esapament, o atentie deosebita la detalii subliniaza statutul lui Kawasaki Meguro S de motocicleta sport retro de top.
Pozitia ghidonului, a seii si a suporturilor de picioare plaseaza riderul intr-o pozitie relaxata, dreapta, care faciliteaza controlul motocicletei, la fel ca modelele clasice Meguro.
Sasiul este subtire si are proportii compacte, permitand o manevrabilitate lina si fara efort. A fost, de asemenea, conceput pentru a fi usor (143 kg) cu o inaltime joasa a seii de 740 mm, facand mostenirea Meguro accesibila mai multor rideri.
Vopseaua neagra folosita pe intregul sasiu este combinata cu finisaje cromate pentru a oferi acestui model un aspect caracteristic Meguro, care seamana indeaproape cu cel al modelelor Meguro din trecut.
Un design al seii in stil vintage cu cusaturi albe, aripi de otel pe fata si pe spate, si roti cu spițe confera Meguro S1 un aspect care aminteste de modelele originale Meguro si creeaza un look pe care fanii motocicletelor clasice il vor aprecia.
Sunetul esapamentului isi ia inspiratia din cel al originalului Kawasaki 250 Meguro SG, cu sunetul real al modelului original folosit pentru a finisa sunetul evacuarii de pe Meguro S1. Tonalitatea rezultata este un sunet cu mult bass si rezonanta, asemanator cu cel al modelului original la accelerare.
Teava de esapament si amortizorul sunt din otel inoxidabil si beneficiaza de cel mai inalt nivel de finisaj lustruit Kawasaki. Teava de evacuare curge elegant din motor, culminand intr-un amortizor de tip „pea-shooter”, recreand aspectul frumos al primelor modele Meguro pentru un stil autentic clasic.
S-a acordat o atentie deosebita designului pentru a crea un aspect clasic intr-un motor modern, cu piese de motor sculptate, inclusiv aripi mari si rotunde pe capul cilindrului.
Instrumentarul rotund in stil retro cu un display LCD integrat are o culoare speciala si un font pe fata indicatorului care aminteste de modelele mai vechi Meguro, impreuna cu un logo iconic „Meguro” rosu imprimat in katakana in partea de jos.
Aspectul elegant si clasic al Meguro este imbunatatit de carcasa farului original, luminile spate in stil retro si semnalele de directie mari.
Rezervorul de carburant are o forma de lacrima care contribuie la aspectul inspirat de Meguro al masinii si dispune de un emblema 3D Meguro nou conceputa, care atrage atentia si identifica acest model ca fiind unul Meguro.
Rotile cu spite de 18” pe fata si 17” pe spate dau Meguro S1 un aspect si o senzatie distinsa si stilata, care contribuie la o manevrabilitate lina si la un aspect de motocicleta mare.
Motorul ofera o experienta de riding palpitanta. Cuplul generos de la prima rotire a acceleratiei ofera o calitate a calatoriei distractiva si captivanta, mai ales in intervalul de turatie joasa si medie.
Caracteristici tehnice:
Motor – Racire pe aer, 4 timpi, un singur cilindru, SOHC, 2 supape
Raport de compresie – 9.0:1
Capacitate cilindrică – 233 cm³
Sistem de alimentare – Injectie de carburant: 32 mm x 1
Lubrifiere – Lubrifiere fortata, baie de ulei
Sistem de pornire – Electric
Sistem de aprindere – Digital
Cutie 6 viteze
Putere maxima: 12.9 kW {17.5 PS} / 7,000 rpm
Cuplu 18.6 N•m {1.9 kgf•m} / 5,800 rpm
Emisii CO2: 58 g/km
Consum de combustibil: 2.5 l/100km
Ambreiaj: Umed, multi-disc
Tip cadru: Tubular, semi-dublu cradle
Anvelopa fata: 90/90-18 M/C 51S
Anvelopa spate: 110/90-17 M/C 60S
L x l x h: 2,125 x 800 x 1,090 mm
Ampatament: 1,415 mm
Garda la sol: 150 mm
Capacitate rezervor: 12.0 litri
Sa de inaltime 740 mm
Greutate estimata (fara plin): 133 kg
Tip frana fata: Disc simplu
Diametru frana fata: Ø 265 mm
Tip etrier frana fata: Dublu piston
Tip frana spate: Disc simplu
Diametru frana spate: Ø 220 mm
Tip etrier frana spate: Piston simplu
Tip suspensie fata: Furca telescopica
Diametru suspensie fata: Ø 37 mm
Tip suspensie spate: Amortizoare gemene cu reglaj al preincarcarii arcului.