CFMOTO CFORCE 1000 X10 este varianta touring a modelului 1000cc de baza, distingandu-se prin putere si manevrabilitate. Acest ATV CFMOTO cu doua locuri este alimentat de un motor V-Twin racit cu lichid, pe injectie (Bosch EFI) si dezvolta maximum 90 CP. Impresioneaza, de asemenea, prin cuplul de 85Nm. Riderul beneficiaza de avantajele cutiei automate CVT, precum si de multiple moduri de putere, servodirectie EPS, tractiune selectabila 2WD/4WD cu diferential blocabil.
Imbunatatirile intreprinse de departamentul de Cercetare si Dezvoltare vis-a-vis acest ATV CFMOTO sunt legate de sasiu, motorizare, transmisia CVT, dar si instrumentar, ergonomie, reducerea greutatii vehiculului, eficienta de consum, accesorii.
CFMOTO CFORCE 1000 X10 ofera o garda la sol de 305mm. Pachetul este completat de troliu electric, instrumentar 7-inch TFT, jante 14 inch din aluminiu si anvelope 27 inch. Modelul permite o capacitate de remorcare maxima de 820 kg si asigura o capacitate de incarcare de pana la 300 kg.
O alta trasatura distinctiva a lui CFORCE 1000 X10 consta in designul indraznet ce include un grilaj hexagonal si lumini LED.
CFMOTO CFORCE 1000 X10 EPS Premium este un ATV excelent echipat pentru touring. La fel ca modelul de baza X10, este alimentat de un motor V-Twin 963 cc cu racire pe lichid si injectie Bosch EFI care vine cuplat la o cutie automata CVT moderna.
Varianta premium se diferentiaza de versiunea standard prin dotarea cu jante aluminiu 14 inch cu beadlock.
Optional, in locul instrumentarului cu ecran 7-inch TFT, riderul poate opta pentru display-ul 8-inch MMI tactil. X10 Premium se mai distinge si prin schema de culoare Zircon Black si are arcurile amortizoarelor si jantele portocalii.
In ceea ce priveste imbunatatirile tehnice, 70% din componente au beneficiat de upgrade-uri si optimizari semnificative.
Sasiul consolidat, de greutate mai redusa stabileste noul standard
- datorita garzii la sol de 305mm, obstacolele sunt mai usor de depasit pe orice teren.
- la nivelul suspensiei, cursa a fost crescuta cu 35% si, in combinatie cu raza de intoarcere mai stransa cu 17%, contribuie la o experienta de riding mai lina si mai agila.
- amortizare superioara: amortizor piggybak retunat sau amortizare pe arc cu ulei pentru o plimbare lina si confortabila pe teren variabil.
- flexibilitate la nivelul anvelopei: riderul poate opta pentru anvelope 26-inch, 27-inch sau chiar mai mari.
- stabilitate crescuta: noua bascula pe fata imbunatateste stabilitatea.
Motorul big-bore V-TWin ofera o crestere a puterii de 16%
- performanta sporita in tot spectrul de turatii si un output notabil mai puternic la viteze inalte.
- chiulasa reconsolidata, valve de admisie si evacuare mai mari, arbore cu came optimizat pentru eficienta de varf.
- eficienta de racire imbunatatita: gandit pentru a acomoda un motor de putere mai mare, acest upgrade la nivelul sistemului de racire asigura o disipare a caldurii exceptionala, intrunind cerintele pentru performanta superioara.
- evacuare cu toba dubla: reduce in mod eficient presiunea asupra evacuarii cu pana la 32%. Produce un sunet mai grav decat majoritatea esapementelor cu o singura toba de pe piata.
Transmisia CFMOTO CVT – o viata mai lunga a curelei
Multiple moduri de putere
- Bosch EFI (UP6.0): adaptare pentru acceleratie electronica avansaa.
- Acceleratie electronica (Ride-by-Wire): utilizarea tehnologiei de control al acceleratiei pentru a aduce un raspuns al puterii linear.
Trei moduri de putere:
Modul Sport: raspuns agresiv al acceleratiei. Puterea vehiculului este eliberata 100%.
Modul Normal: rasuns agresiv al acceleratiei. Potrivit pentru majoritatea scenariilor. Echilibrat si usor de gestionat.
Modul Work: Putere lina. Faciliteaza finalizarea sarcinilor utilitare zilnice.
Triple Modes Power Steering (EPS) – moduri variate pentru experiente de condus diversificate
Min: corespunde modului Sport, livrand o experienta de condus dinamica.
Mid: corespunde modului Normal, asigurand un raspuns echilibrat si versatil.
Max: corespunde modului Work, furnizand putere optima in cadrul aplicatiilor de munca.
Mecanism de protectie in cazul unei incarcaturi mari: output-ul EPS-ului este redus cand puterea de incarcare a vehiculului este ridicata.
Greutate usoara si eficienta de consum
CFMOTO 1000 X10 cantareste cu 30 kg mai putin decat modelul precedent. Cadrul este fabricat din materiale noi pentru a imbunatati agilitatea si eficienta.
Upgrade la nivelul rotilor, cu noi anvelope si jante. Sistemul de roti este mai usor cu 13.7 kg pentru performanta sporita.
Ghidon din aluminiu mai usor cu 40% fata de versiunea anterioara.
Imbunatatiri la nivel de ergonomie
- Schimbarea vitezei in partea dreapta
- Franare optimizata
- Optimizarea barei de directie (imbunatatirea unghiului rider-vehicul; pozitie de pilotare pentru un stil mai agresiv).
- Distanta dintre picioare este redusa cu 11 mm pentru a imbunatati confortul.
- Controlul vibratiilor – vibratii reduse cu 80%
Imbunatatirea controlului acceleratiei
Forta redusa pentru un confort imbunatatit in timpul calatoriilor lungi.
Semnalizare electrica cu doua circuite pentru o fiabilitate sporita.
Controlul temperaturii
Utilizeaza analiza fluxului de aer si simularea CFD.
In concluzie, CFORCE 1000 TOURING (X10) domina concurenta oferind avantaje reale la pilotare.
- Output maxim al motorului
- Garda la sol de top 305mm
- Capacitate de remorcare de top in clasa 820 kg
- Capacitate de incarcare maxima de top in clasa 300 kg
- Moduri de putere multiple de top in clasa
- Instrumentar TFT inovator
- Troliu electric 1587 kg
- Design si stil inconfundabil.