Lansarea CFMOTO globala pentru media 2023 a avut loc pe celebrul circuit Intercity Istanbul Park, atragand aproape 200 de oaspeti – presa si distribuitori CFMOTO din 43 de tari si regiuni din lume, inclusiv Europa, SUA, Estul Mijlociu, Asia de Sud-Est, Australia. Producatorul chinez a dezvaluit mass-mediei doua din modelele sale majore, 450SR din seria SR si 700CL-X ADVENTURE din gama CL-X pe renumita pista de Formula 1. 71 de persoane au participat la un test ride cu motocicleta 450SR la Intercity Istanbul Park, demonstrand capacitatile impresionante ale modelelor CFMOTO si increderea companiei in dezvoltarea globala.
CFMOTO introduce performanta sport imbatabila cu CFMOTO 450SR si un stil off-road deosebit cu CFMOTO 700CL-X ADVENTURE!
Ce inseamna orizontul? Pentru o motocicleta care se descurca in egala masura pe strada si pe circuit si ofera un raport putere-greutate fara rival, cu manevrabilitate incredibila, styling ascutit si dotari smart. Cum este noua CFMOTO 450SR. Daca preferintele te conduc inspre un vehicul care poate trece dincolo de asfalt fara efort si are un look care atrage toate privirile, o alegere potrivita este CFMOTO 700CL-X Adventure. CFMOTO este onorat sa aduca pe piata aceste noi motociclete si sa impinga standardele.
Pe 19 si 20 martie, CFMOTO a intampinat aproape 200 de invitati, inclusiv presa, distribuitori si dealeri de pretutindeni din lume la Istanbul, Turcia, pentru a le prezenta doua noi motociclete. In cadrul evenimentului, motocicletele au facut tururi pe circuitul de renume international (fost circuit de MotoGP) Intercity Istanbul Park.
CFMOTO 450SR: performanta si confort
Motocicleta CFMOTO 450SR reprezinta o combinatie intre greutatea redusa, agilitate si distractie, fie atunci cand ataca curbele pe un circuit motorsport, fie cand se impune pe strazile orasului. Puterea lineara intrece chiar multe modele concurente de pe segmentul de greutate medie. Fiecare aspect al lui 450SR respira un aer sportiv, fiind un model construit pentru curse, dar care furnizeaza confort si componente pentru utilizare optima pe strada.
Prin CFMOTO 450SR, compania stabileste un nou standard pe segmentul de motociclete sport de cilindree medie. Aceasta motocicleta CFMOTO promite o experienta premium pentru riderii care vor mai multa putere si manevrabilitate crescuta. Modelul este, de asemenea, o unealta tentanta pentru curse pe circuit, destinata riderilor experti care vor sa-si cunoasca limitele. Este o abordare jucausa si radicala fata de majoritatea modelelor street bike normale, conventionale si este una dintre cele mai puternice din clasa datorita cuplului inalt.
Caracteristici cheie ale lui CFMOTO 450SR:
450SR este alimentata de motorul dezvoltat de CFMOTO 450cc, 2 cilindri in linie care produce maximum 34.5kw la 10,000rpm si un cuplu maxim de 39Nm la 7750rpm, oferind un raport putere-greutate de 0.19. Motocicleta atinge o viteza de top de 190 km pe ora si acceleratia creste de la 0 la 100 km pe ora in mai putin de 5 secunde.
Motorul se bazeaza pe un arbore cotit inclinat la 270 de grade pentru caracteristicile similare ale unui V-twin si pe un arbore de echilibrare dublu pentru a suprima efectele vibratiilor. Constructia consta dintr-o chiulasa din aliaj de magneziu si aluminiu pentru o combinatie ideala de greutate si rezistenta. Motocicleta are pistoane forjate pentru un raspuns mai mare al motorului, iar intreaga unitate este acoperita cu un strat ceramic pentru durabilitate in conditii climatice diferite.
In interiorul arhitecturii motorului se afla o pompa de apa integrata – pentru o disipare eficienta a caldurii – si un filtru de aer cu eliberare rapida si tehnologie rafinata pentru mai putina frecare si fiabilitate sporita. 450SR ofera intretinere usoara, dar asigura o calitate avansata, cu piese de top, cum ar fi lanturi DID si arcuri de supapa ASP. CFMOTO a dezvoltat motorul cu resurse interne semnificative si este o unitate de putere cu adevarat remarcabila atat pentru motocicleta, cat si pentru segmentul de greutate medie al industriei.
O sinteza intre design si inginerie
450SR se distinge prin identitatea indrazneata si exprima clar evolutia seriei SR in termeni de design, transmitand ideea de potential sportiv. Incepand cu partea frontala si terminand cu codita, acest street bike are un look agresiv. Vehiculul a fost dezvoltat in tunel de vant (peste 30 de ore de cercetare si peste 200 de simulari aerodinamice au ajutat la redefinirea formei), iar aripa frontala amenintatoare poate furniza 1.6 kg forta aerodinamica la 120 km/ora. Fiecare unghi si curba (parbrizul este acum la 48 grade, in comparatie cu 58 pentru a bloca mai eficient vantul) au fost optimizate pentru a contribui la agilitatea superba a motocicletei. Capacitatile aerodinamice nu sunt dictate doar de partea frontala a carenei, ci si de sectiunea din spate a seii cu forma de canal care augmenteaza efectul de curgere.
Schemele de culoare inchise sporesc aspectul racing si luminile LED dinamice livreaza vizibilitate optima. Optiuni de culoare: Zircon Black, Nebular Black.
Performanta si confort
In saua lui 450SR, riderul poate explora in voie beneficiind de ergonomia sportiva oferita de ghidonul mai jos si scaritele inaltate. Cadrul de inalta rezistenta, dar foarte usor si subcadrul contribuie la greutatea de 179 kg.
Suspensiile fata si spate orientate spre sport aduc control si stabilitate. Bascula si suspensia spate este conectata la o structura multi-link, utilizata de obicei la modelele superbike profesionale pentru a mentine fermitatea vehiculului in conditii de pilotare intensa.
Riderul poate opta pentru trei inaltimi de sa: 815 mm, 795 mm si 785 mm (echiparea standard este de 795 mm). Saua este subtire si ofera libertate de miscare. Platforma potrivita pentru riderii care vor sa se intreaca.
Siguranta. Componentele premium fac parte din lista de specificatii a lui 450SR pentru a facilita un control crescut in orice conditii (suprafete noroioase, prafuite, cu zapada, suprafete umede) si putere de stopare superioara inclusiv la pilotarea cu viteza ridicata: etriere de frana Brembo, ABS, ambreiaj.
Pilotare Smart. Displayul curbat 5-inch TFT permite navigatia simpla. Meniul se acceseaza usor cu ajutorul unui comutator pe ghidon intuitiv. „T-box”-ul optional are modul 4G integrat si senzor 6D, ce poate realiza conexiunea prin Bluetooth si vedea pozitionarea in timp real a vehiculului, kilometraj, upgrade-uri, IMU (Inertia Measurement Unit), securitate si sistem antifurt, inregistrari pe circuit si alte informatii importante care pot fi accesate via aplicatia CFMOTO.
450SR dispune de port de incarcare de tip C/A.
CFMOTO 700CL-X ADVENTURE: stil Scramble si off-road optimizat
Intra in modul „scramble” cu 700CL-X ADVENTURE. Aceasta motocicleta neo-retro off-road reflecta un stil de viata si o atitudine. Pasiune, libertate, indrazneala. 700CL-X ADVENTURE este al patrulea model din seria CL-X si se inscrie in trendurile actuale de styling neo retro, dar aduce specificatii moderne si inalta versatilitate a motocicletelor de clasa mijlocie pentru a naviga pe orice drum si pe trasee usoare off-road.
CFMOTO 700CL-X ADVENTURE caracteristici cheie:
Spirit Cafe Racer si potential Scrambler. Este disponibila o noua culoare, Aurora Blue.
Motocicleta are un rezervor vopsit mat cu protectie in partea de sus si o colectie de detalii care inspira eleganta si caracter, cum ar fi sigla „X” care denota ADN-ul familiei CL-X. Saua pentru pasager integrata este echipata cu spatar spate care vizual extinde linia corpului acestei motociclete. In spatele parbrizului si a unui ghidon inaltat, riderul va descoperi saua captusita de 830 mm. Estetica este completata de jantele cu spite si anvelopele off-road.
700CL-X Adventure are aceeasi platforma robusta ca alte modele CL-X, dar motorul cu 2 cilindri in linie, 4 timpi, racit cu lichid, DOHC a fost adaptat pentru trasaturile de scrambling ale motocicletei, ceea ce inseamna o putere lina si lineara la viteza mica. Motorul furnizeaza maximum 51.5kw@8500rpm si 60.9N.m@6500rpm. Carcasa motorului are un finisaj de plastic negru mat pentru a scoate in evidenta durabilitatea unitatii.
Atributele sasiului sunt evidente dupa primii metri cu viteza ridicata. Ghidonul a fost ridicat in fata cu 30mm si in spate cu 15 mm, spre deosebire de alte modele CL-X. Postura riderului este mai relaxata pentru a se descurca in cazul unor denivelari si la negocierea terenului problematic. Pozitia permite pilotarea din picioare. Garda la sol cu 10 mm mai mare si fender fata mai inalt.
Alte avantaje off-road: jante din aluminiu, anvelope premium Pirelli Scorpion STR, sa captusita pentru confort optim. Jantele spitate ofera rezistenta structurala excelenta si absorbtie a impactului.
Suspensii de inalta calitate. Furci fata inversate telescopice KYB 41mm, ajustabile. AMortizor spate KYB reglabil. Cursa 150mm.
700CL-X ADVENTURE beneficiaza de acceleratie ride-by-wire, alaturi de moduri OFF-ROAD si STREET, ambreiaj CF-SC, sistem de franare Brembo, ABS, lumini LED. Instrumentarul in stil retro poate parea simplist, insa T-box-ul vine cu modul 4G integrat si senzor 6D care veridica in mod constant statusul motocicletei, pozitionarea, kilometrajul si diverse aspecte in timp real cu aplicatia CFMOTO. Displayul mai arata functia de cruise control.