PAPIO NOVA reprezinta o alta aditie recenta in gama CFMOTO, individualizata prin culorile Nebula White, Lemon Green, Dazzle Blue, Serenity Blue.
Designul lui Papio Nova include armura complet acoperita si o parte laterala translucida de forma semi-circulara iregulata care acopera motorul. Printre inovatiile din dotare se numara display-ul TFT, interactiunea inteligenta rider-vehicul, sistem de senzori al vehiculului. Performanta se bazeaza pe un pachet de baterii de ultima ora, sistem de control electronic si motor racit cu lichid.
Caroseria acestei motociclete CFMOTO echipate cu motor electric capabil de 30 CP are o grafica pe negru cu accente fluorescente, cu parti curate si concise. Farul frontal creeaza un impact vizual puternic, reluat si de stopurile dinamice. Partile laterale ale motocicletei sunt inspirate de postura de diving pentru a transmite senzatia vitezei.
Ecranul 5-inch TFT este rezistent la apa si la praf, potrivit pentru utilizare in toate conditiile de vreme. Se remarca operarea meniului pe trei nivele, cu posibilitatea schimbarii limbii si raspuns rapid, in mai putin de o secunda. Instrumentarul permite accesarea usoara a functiilor de navigare. Date despre autonomie, consum de putere, consum mediu, ora, mod de condus.
Spune adio cheilor traditionale si telecomenzii! Interactiunea pilot – vehicul este facilitata de dotarea cu:
– cheie smart NFC, Bluetooth, senzor sensibil la presiune pentru sa
– monitorizare in timp real a vehiculului
– verificare automata a vehiculului, upgrade OTA si alte functii.
PAPIO NOVA poate atinge viteza maxima de 103 km/ora.
Autonomie estimata: 60 km (80 km/ora), 80 km (60 km/ora), 135 km (30 km/ora).
Performanta lui NOVA a fost imbunatatita la cel mai inalt nivel, cu o acceleratie care o depaseste pe cea a modelelor pe benzina.
Sistem de control electronic. Controler-ul are recuperare a energiei kinetice si functii de control al acceleratiei, asigurand o performanta de riding mai stabila la viteze joase.
BMS – Sistem de Management al Bateriei. Capabil sa monitorizeze incarcarea si descarcarea, schimbarile de voltaj si temperatura, precum si alti parametri. La identificarea unor conditii anormale ca de exemplu supraincarcare, scurtcircuit, greutate prea mare etc., BMS-ul activeaza semnale in timp real.
In saua mini-motocicletei Papio Nova, va bucurati de o experienta de riding confortabila si un raspuns flexibil, alaturi de siguranta sporita (faruri in stil auto, etriere Brembo, ABS de la BOSCH cu doua canale, anvelope CST). Durabilitatea este furnizata de bratul oscilant din aluminiu, cadrul din otel de inalta rezistenta si cureaua Mitsuboshi. Saua este moale la atingere si asigura un bun suport dupa compresie. Saua de inaltime 770mm este potrivita pentru o larga tipologie de (indiferent de talie, greutate, sex, nivel de experienta de condus). Suspensia frontala inversata favorizeaza o pilotare sportiva, dar confortabila. Amortizorul spate este pre-echipat cu cinci nivele de ajustare, fiind adecvat pentru o varietate de stiluri de condus. Pozitia de riding dreapta, relaxata nu va obosi riderul la rularea pe distante mari.
Alte caracteristici: garda la sol 170mm; moduri de riding Eco, Street si Sport.
Multumita echiparii cu curea Mitsuboshi, eficienta transmisiei este de 96%-98%, favorizeaza un zgomot redus si mentananta se face la 30.000 km.