Ediția specială a modelului standard Derbi Senda DRD X-Treme 50 SM vine în plus cu o colectie de imbunatatiri atat la nivel de look, cat și menite să ajute utilizatorul în timpul pilotării.
Motocicleta Derbi de față se evidentiază printr-o motorizare modernă de 50cc proiectată cu un cilindru ușor din aliaj și este dotata cu un carburator controlat electronic și trei catalizatoare, oferind eficiență marita vehiculului, alaturi de o putere constantă pentru a traversa cu brio orice obstacole intalnite pe traseu. Suspensiile optimizate contribuie la o stabilitate crescută, cadrul ușor insa foarte rezistent asigură o agilitate sporită dar și o greutate redusă pentru a fi mereu în control deplin asupra vehiculului, in timp ce design-ul modern și compact este destinat să dea dinamism modelului și favorizeaza o poziție de pilotare ce permite riderului să se miște în voie indiferent de tipul traseului. Versiunea limited vine în plus cu o schemă grafică unică de albastru cu alb, cu un eșapament cromat pentru un plus de stil, oglinzi retrovizoare pe ambele părți, apărători de mâini și un ghidon ușor de aluminiu pentru manevrabiltiate sporita. Toate acestea au ca rezultat o motocicletă super moto de înaltă calitate ce se afirmă prin multitudinea de dotări standard oferite la un preț extrem de favorabil, cu un raport calitate/preț de invidiat.
Specificatii
– motor cu monocilindru ușor din aliaj, 2 timpi, răcit cu lichid, 50cc
– carburator DELL’ORTO PHVA 17.5 controlat electronic
– transmisie pe lanț
– pornire cu kick starter
– cutie de viteze cu 6 trepte
– cadru twin-tube din oțel
– suspensie față cu furcă telescopică hidraulică
– suspensie spate cu basculă din oțel și monoamortizor hidraulic
– frâne pe 1 disc din oțel inoxidabil, etrieri flotanți, față 260 mm, spate 220 mm
– roți ușoare din aliaj
– capacitate rezervor 7 L
– consum 3.14L/100 km
– schemă grafică Limited
– eșapament cromat
– oglinzi duble
– apărători mâini
– ghidon din aluminiu.