De azi intr-o saptamana incepe EICMA 2021! Expozitia de vehicule pe doua roti se desfasoara intre 25 – 28 noiembrie. La Fiera Milano Rho vor fi prezente peste 820 de marci, expozanti din 35 de tari diferite, iar publicul va avea acces la noutati din domeniul motociclismului, un spectacol de senzatie si un moment special sub forma tributului pentru intreaga cariera a lui Valentino Rossi. Salonul moto se deschide marti, 23 noiembrie doar pentru presa, apoi miercuri 24 pentru operatori si presa, iar de joi 25 pana duminica, 28 noiembrie, este spatiu pentru fani. Evenimentul ajuns la a 78-a editie este cel mai important din industria vehiculelor pe doua roti si a fost prezentat la Auditoriul Testori din Regiunea Lombardia din Milano, in prezenta guvernatorului Attilio Fontana, a presedintelui EICMA Pietro Meda, a presedintelui Confindustria ANCMA (Asociatia Nationala a Accesoriilor pentru Motociclete) Paolo Magri si a CEO-ului Fiera Milano Luca Palermo.
Cinci pavilioane ocupate in cadrul centrului expozitional proiectat de Fuksas și peste 820 de mărci prezente. Stiri, avanpremiere, curse si spectacolul oferit in zonele exterioare, unde vor fi si oportunitati de testare a motocicletelor dezvoltate de expozanti. O oportunitate adresata si iubitorilor de eBike, care vor putea testa cele mai noi produse din lumea bicicletelor pe o pista tehnica creata in Sala 24. Exista si o zona dedicata special pentru start-up-uri și viitorul mobilitatii pe doua roti, unde anul acesta 15 companii internationale inovatoare vor propune idei, solutii si prototipuri. Exceptand BMW si Ducati, la show-ul moto vor fi prezenti cei mai renumiti constructori in domeniu: Aprilia, CFMOTO, GasGas, Husqvarna, Honda, Benelli, Kawasaki, KTM, Moto Guzzi, MV Augusta, Suzuki, Triumph, Yamaha.
Editia 2021, dupa oprirea fortata de anul trecut, pune accent pe pasiune. Cu sloganul „Welcome back Adrenalina”, ales pentru lansarea campaniei de publicitate 2021, EICMA cheama comunitatea de pasionati, valorificand emotia care ii uneste cel mai mult. Presedintele EICMA, Pietro Meda, a subliniat acest aspect la intalnirea cu presa. „Intr-un sector de produse unde pasiunea este inca o motivatie de cumparare – a spus Meda – relatia directa cu produsele industriei de referinta si dimensiunea emotionala si senzoriala fac ca modelul EICMA sa fie actual si deschis spre viitor. Suntem din ce in ce mai convinsi ca o solutie virtuala nu poate inlocui complet experienta de vizitare pe care o aducem pe scena cu expozantii care se intorc sa investeasca in acest eveniment: nu este cazul publicului larg si nici miilor de operatori din sector, demonstrand dorinta de a reveni la afaceri live, mai ales intr-un moment atat de dinamic si de interesant pentru piata noastra”.