Fantic Caballero SCRAMBLER 700 se poate mandri cu un pachet electronic avansat si cu o performanta fabuloasa, datorata echiparii cu motorul (CP2 de la Yamaha) cu 2 cilindri in paralel 689 cc capabil sa dezvolte maximum 74 CP la 9000rpm. Motorul din dotarea acestei motociclete scrambler reprezinta varful de lance al gamei, fiind pentru prima data cand un model de motor japonez imbratiseaza un sasiu italian.
In afara de puterea perfecta pentru distractie on- si off-road, riderul lui Caballero Scrambler 700 beneficiaza de o curba de cuplu robust pentru intreaga gama de turatii: 60Nm constant pana la 8000rpm, cu un varf de 70Nm la 6500rpm. Aceste valori sunt rezultatul unui design atent gandit si al unei dezvoltari a calibrarii la nivelul tuturor sistemelor de admisie si evacuare.
Caballero 700 livreaza performanta exceptionala si poate fi alegerea cea mai buna pentru plimbari pe distante mai mari. Saua confortabila ofera spatiu amplu pentru un pasager.
Echilibrul excelent al sasiului se datoreaza noului cadru din otel de inalta rezistenta si bratului oscilant realizat dintr-un aliaj de aluminiu de inalta calitate. Suspensia Marzocchi consta intr-o furca inversata 45mm robusta si un amortizor cu preincarcare reglabila. Setarile suspensiei si cursa de 150mm se datoreaza optimizarilor intreprinse dupa nenumarate ore de riding in toate conditiile: pe circuite rapide, pe autostrazi, drumuri intortocheate, trasee dirt si off road.
Caballero 700 ofera, de asemenea, performanta superba la franare. Aceasta motocicleta Fantic poate face fata cu succes oricarui drum multumita combinatiei discului 330mm si etrierelor cu 4 pistoane Brembo pe fata cu discul 240mm si etrier Brembo pe spate.
Stylingul deosebit al lui Scrambler 700 este inspirat de una din cele mai celebre versiuni din istoria Caballero, modelul 125 RC 1974-1976.
La prima vedere, Caballero 700 este usor de recunoscut gratie liniilor sale pure si simple, atent sculptate de Fantic Style Centre. Elemente simbolice precum rezervorul rosu, farurile rotunde si placutele de competitie galbene de pe panourile laterale se impletesc cu accente moderne ca placutele de motor realizate CNC si clemele triple, la care se adauga protectia din carbon a sistemului de evacuare. Pe langa culoarea rosie clasica, este disponibila si o varianta pe albastru mat metalic, din nou asociata istoriei Caballero.
Din punct de vedere tehnologic, Caballero 700 este echipat cu un pachet electronic avansat. Acest model este primul scrambler din lume echipat cu un ecran iconic rotund 3.5″ TFT cu Bluetooth integrat pentru a controla apelurile si media.
Riderul poate opta pentru trei moduri de pilotare: STREET, OFFROAD (special creat pentru a parasi drumurile obisnuite) si CUSTOM, acesta din urma permitand configurarea tuturor setarilor de la ABS-ul la viraje si Controlul Tractiunii in functie de necesitati pana la dezactivarea completa. Pachetul este completat de luminile LED complete.
Caballero 700 este prima motocicleta Fantic care ofera ABS la viraje si control al tractiunii standard. Unitatea IMU rafinata permite controlul vehiculului chiar si cand acesta se inclina foarte mult pe o parte, asigurand o interventie electronica precisa si de incredere. Ambele controale pot fi dezactivate daca este cazul, cum ar fi de exemplu in conditii off-road solicitante.
Caracteristici tehnice:
- Motor 2 cilindri, 4 timpi, 689 cc, 4 valve, 74 cai putere
- Pornire electrica
- Cutie cu 6 viteze
- Evacuare din otel inoxidabil
- Cadru otel CrMo
- Suspensie fata VRM-Marzocchi ø45mm inversata
- Suspensie spate monoamortizor VRM-Marzocchi cu preincarcare ajustabila, cursa 150mm
- Frane fata pe disc ø330mm, etrier radial Brembo ø32 4-pistoane
- Frana spate disc P4.32 – ø245mm, etrier Brembo
- Lumini fata/spate LED
- Jante aluminiu cu spite
- Continental ABS la viraje (comutabil) + Traction Control (comutabil)
- Conectivitate 3.5’’ TFT Bluetooth
- Rezervor 13 L
- Ampatament 1460mm
- Sa de inaltime 830mm
- Greutate 175 kg (fara combustibil, dar cu lichid de racire).