Fantic adauga portofoliului destinat ciclistilor montani primul e-bike pe segmentul light E-MTB, Rampage.
Fantic debuteaza pe segmentul de biciclete electrice montane usoare cu modelul Rampage! Constructorul a dezvaluit, de curand, noul e-mountain bike Rampage, reprezentativ pentru segmentul usor si caracterizat de preferinta pentru distante lungi si viteza extrema.
Rampage este pregatit sa ofere o doza sanatoasa de adrenalina pe rute cross country si este gandit pentru riderii care vor distractie extrema pe trasee mari, intrand pe segmentul e-mtb usor cu o platforma agresiva, de inalta performanta, conceputa pentru depasirea limitelor si explorarea a ceea ce se afla dincolo de orizont.
In gama de biciclete electrice Fantic, veti gasi modele potrivite oricarui stil de mountain biking si nivel de experienta.
Rampage a fost proiectat de catre departamentul R&D al Fantic, punandu-se accent pe greutatea redusa si se bazeaza pe un cadru realizat in intregime din carbon care cantareste numai 15,5 kg in versiune high-end. In plus, aproape ca uiti de prezenta bateriei, datorita integrarii perfecte. Eficienta sporita a greutatii este obtinuta cu ajutorul unui sistem unic de suspensie care indoaie triunghiul din spate, eliminand necesitatea a doua articulatii suplimentare. Patentul Fantic Flip Chip, initial dezvoltat pentru XTF 1.6 carbon, permite doua pozitii ale rotii spate, rezultand doua geometrii distincte in timp ce se mentine o lungime spate scurta. Acest design faciliteaza o plimbare receptiva atat cu anvelope 2.2″, cat si cu anvelope 2.4″.
Ghidonul integrat Fantic Racing carbon, dezvoltat de echipa Fantic, vine standard pe variantele de top ale gamei Rampage. De asemenea, 1.2 Factory este in prezent una dintre putinele biciclete electrice montane de pe piata care includ saua telescopica Crankbrothers din carbon a.
Proiectata de TQ, unitatea de alimentare cu motor si baterie este dedicata in mod special segmentului e-mtb usor cu un motor HPR50 de 50 Nm pentru a garanta senzatia unei biciclete musculoase. Extrem de silentioasa si de usoara, bateria detasabila 360Wh integrata in cadru permite incarcarea rapida.
Afisajul central de pe tubul superior indica autonomia, nivelul bateriei, wati furnizati de motor si puterea biciclistului, precum si viteza actuala, in timp ce telecomanda de pe ghidon permite ciclistului sa seteze 3 niveluri de asistenta care pot fi personalizate in cadrul aplicatiei: putere maxima (wati maximi ai motorului), procentul de asistenta (raspunsul motorului la forta pilotului) si raspunsul pedalei (amplificarea de livrare, pedalarea imediata sau insotitoare).
Ca noutate pentru acest sezon, Fantic prezinta doua versiuni pentru XC (Cross Country) – 1.2 Factory si 1.2 Race, alaturi de 3 versiuni pentru DC (Down Country) – 1.4 Factory, 1.4 Race si 1.4 Sport. Toate modelele sunt disponibile cu doua optiuni de culoare: negru cu grafici irizante (care reflecta culorile curcubeului) sau rosu cu grafica titan.
Geometriile lui 1.2 XC ofera eficienta de pedalare maxima si o pozitie de racing, cu un unghi al tubului de directie gata sa faca fata celor mai tehnice coborari si o cursa de 120mm, in vreme ce varianta 1.4 DC, cu anvelope mai late si spate mai lung, are aderenta si stabilitate mai mare la coborare datorita cursei de 140mm. DC este bicicleta mai devotata distractiei in coborare decat sora sa XC, mai devotata eficientei pedalarii.
Pachetul lui 1.2 Race, in versiune Ultimate pentru Factory, este completat de un set-up Rock Shox cu furca, amortizor si control cu blocare la distanta pe ghidon. 1.4, in schimb, dispune de un pachet Suntour compus din 3 modele cu comenzi manuale si volum de aer crescut in comparatie cu 1.2.
La modelele high-end, chiar si rotile si manivelele sunt din carbon. Noul schimbator spate Sram XX montat pe XC 1.2 Factory merita o atentie deosebita: super usor si rezistent, nu se agata, este practic si nu necesita nicio reglare. Un schimbator spate electronic, fara fir, cu actionare AXS, care ofera o schimbare lina chiar si sub sarcina, alimentat direct de bateria principala a bicicletei, eliminand necesitatea unei baterii suplimentare, independente.