Motocicletele STARK FUTURE VARG EX 2025 promit performanta si adrenalina pe cele mai dure trasee off road! Modelele gamei, cum ar fi Stark Varg EX 80 CP care este un enduro bike electric ce permite pana la 6 ore de timp de pilotare, sunt parteneri pe doua roti manevrabili si agili, potriviti atat pentru riderii cu experienta, cat si pentru amatori.
Misiunea declarata STARK este sa construiasca cea mai rapida motocicleta enduro electrica din lume. Pentru o adrenalina maxima la fiecare iesire pe traseele dirt si pentru a demonstra ca tehnologia electrica este superioara celei pe baza de combustibil.
Modelele STARK FUTURE VARG EX imping limitele tehnologiei pentru a remodela viitorul motociclismului, prin crearea de motociclete electrice care depasesc performantele tehnologiei traditionale, si pentru a oferi o solutie sustenabila. Stark VARG EX este mai usor de condus, necesita mai putina intretinere, poate fi condus oriunde fara a deranja vecinii si are performante superioare motocicletelor pe benzina. Puterea modelelor electrice STARK FUTURE din gama enduro este complet ajustabila, cu curbe de putere personalizate intre 10 si 80 CP.
Cu VARG EX nu mai trebuie sa fii mecanic pentru a te bucura de enduro. Motocicleta VARG este fara emisii si construita pentru a oferi o experienta simpla, fara filtre de inlocuit, fara valve de ajustat sau pistoane de schimbat, fara intretinere complicata. Ingrijirea VARG este la fel de usoara ca intretinerea unei biciclete.
Eficienta din punct de vedere al costurilor si economisind timp, VARG este cea mai ieftina motocicleta enduro pe care o poti detine!
Arkenstone este un smartphone Android rezistent la apa si la impact care se blocheaza, se incarca si poate comunica fara fir cu motocicleta. Doar cu o simpla atingere pe ecran, riderul poate ajusta curba de putere sau franarea regenerativa. Puteti comuta intre moduri cu o singura apasare de buton, in timpul riding-ului. Aplicatia VARG ofera 100% customizare: moduri de putere reglabile, inregistrarea rutelor si navigatie incorporata.
Optimizarile over-the-air adauga noi caracteristici software-ului VARG, imbunatatind performanta motocicletei.
MANEVRABILITATE INCREDBILA, GREUTATE REDUSA
Motocicleta cantareste doar 120 kg. Astfel, VARG EX se simte extrem de usor si agil pe trasee. Cu o reducere drastica a masei rotative, acest dirt bike electric Varg ofera o experienta usor de neegalat. „Se manevreaza mai usor decat o motocicleta de 125″ este o parere comuna.
Sasiul este realizat cu grija nu doar pentru a economisi greutate si a oferi flexibilitate, ci pentru a perfectiona centrul de greutate si distributia acestuia. Masa rotativa minimalizata si ingineria excelenta a sasiului permit un control complet si confort, imbunatatind experienta pilotului care isi poate pune intreg potentialul in valoare, in mod mai eficient si mai rapid.
Suport Tehnic VARG
Agentii VARG sunt disponibili 24/7 prin aplicatia VARG sau chat-ul live. Riderii pot primi asistenta via reteaua de dealeri autorizati Stark Future.
Garantie. Asamblate meticulos, produsele Stark Future beneficiaza de un control al calitatii extensiv si vin cu o garantie de 2 ani.
Parti. Brandul opereaza fabrici in SUA, Europa si Australia pentru a asigura transport 24-ore pentru toate partile si accesoriile VARG de care au nevoie clientii.
Omologare
Stark Varg EX este complet omologat pentru utilizare pe drumurile din Europa, Australia, Noua Zeelanda, Statele Unite si Canada. Acest lucru inseamna ca modelele Varg EX indeplinesc toate standardele necesare de siguranta, performanta si mediu, permitand riderului sa se bucure de calatorie pe orice tip de teren sau strada, cu un sentiment total de liniste. In Europa, Varg EX necesita permis de conducere de categorie A1. Totusi, in multe tari, aceste motociclete STARK pot fi conduse legal si cu permis auto de categoria B, fiind o alegere accesibila pentru noii motociclisti sau cei care trec la doua roti.
DESIGN
Spunand „adio” componentelor precum radiatorul frontal si esapamentul, ergonomia Stark VARG este dusa la perfectiune. Inginerii VARG au proiectat caroseria pentru manevrabilitate si control deosebite, permitand riderului sa parcurga distantele cu mai putin efort.
Limbajul de design al brandului este deifinit ca „Performanta, Arta umana”. Aspectul de performanta se refera la designul onest, cu o inginerie vizibil optimizata. Arta umana este ambitia VARG de a crea o forma naturala, organica si musculara. Dorinta producatorului nu a fost doar sa creeze motociclete rapide, ci si frumoase din punct de vedere estetic.
– Limbaj de design definit ca „Performanta, Arta umana”.
– Eliminarea radiatorului frontal si a esapamentului.
– Ergonomie optimizata – finisata la perfectiune.
– Manervabilitate si control imbunatatite, mai mult timp de mers, cu mai putin efort.
– Pattern 3D Ripple in interiorul caroseriei, economisire de greutate de 15%.
– Inlaturarea caroseriei rapid, 7 suruburi in mai putin de un minut.
– Logo-ul Stark Future din aur de 24 de karate pe sectiunea superioara din fibra de carbon simbolizeaza mentalitatea de „cerc inchis” a companiei, precum si dorinta noastra de a deveni numarul 1.
MOTORIZARE
VARG gazduieste cel mai puternic motor, cu raport putere-greutate excelent, in comparatie cu orice motocicleta de motocross de productie. Motorul din fibra de carbon functioneaza la o tensiune nominala de 360V, oferind 80 CP si 9 CP pe kilogram. Acesta livreaza un cuplu incredibil de 275 Nm pe axul contra si 1036 Nm pe roata din spate. Motorul este proiectat si optimizat pentru a utiliza mai mult de 95% din eficienta pe majoritatea intervalului de putere si beneficiaza de o carcasa din aluminiu racita cu apa, care functioneaza si ca o parte structurala a sasiului. Invertoarele sunt integrate in carcasa motorului pentru a reduce masa si a simplifica procesul de racire.
– Stark Future a inventat cel mai mic invertor din lume pentru intervalele de putere 50-100kW, cu tehnologie in curs de patentare.
– Carcasa motorului racita cu apa, care face parte din sasiul structural pentru a minimiza greutatea si volumul.
– Putere avansata de procesor pentru algoritmi care asigura fiabilitate si siguranta.
– 30% mai multa putere de varf decat o motocicleta de 450cc. 80 CP si 1036 Nm de cuplu pe roata din spate.
– Cel mai mare raport putere-greutate din industria motocicletelor.
– Motorul cantareste doar 9 kg.
SASIU
In timpul dezvoltarii VARG EX, constructorul a a realizat o analiza si comparatie atenta a celor mai performante motociclete enduro de pe piata. Aceasta metodologie a condus la crearea unui sasiu care ofera cantitatea ideala de flexibilitate verticala, laterala si torsionala, pentru a asigura o calatorie previzibila, stabila si confortabila.
Cadru VARG EX prezinta o imbunatatire semnificativa prin cresterea flexibilitatii verticale in zona de montaj a amortizorului spate si o flexibilitate laterala imbunatatita in partea frontala a sasiului. Acest lucru duce la un sentiment de confort, un control mai bun in viraje si o aderenta crescuta.
Unul dintre cei mai buni rideri enduro din lume, si campion mondial de 6 ori, Taddy Blazusiak, a supus sasiul celor mai extreme conditii de testare, ajutand Stark sa atinga performanta, confortul si durabilitatea optime.
Stark VARG dispune de un centru de greutate jos, optimizat, aproape de pozitia picioarelor riderului, ceea ce face ca motocicleta sa para mult mai usoara si mai agila. Acest design asigura o distributie optima a greutatii, oferind o experienta de condus extrem de usoara. Profitand de expertiza inginerilor, designerilor si a renumitului designer de motociclete Tony Foale, echipa a dezvoltat un cadru ultraușor din otel crom-moly tubular. Balansand flexibilitatea exceptionala cu rezistenta, acest cadru este cel mai usor cadru de enduro din lume, cantarind doar 6 kg.
Stark VARG are cel mai usor cadru de enduro din lume.
Subcadrul din aluminiu foloseste tevi tubulare drepte si conexiuni forjate, pentru cel mai bun compromis intre greutate, rezistenta si durabilitate.
Manere integrate forjate si prelucrate CNC pentru ridicare
Bratul de legatura montat la mijloc pe bascula permite o crestere a gabaritului de 60mm fata de concurenta.
Tehnologia avansata de turnare a basculei din aluminiu asigura economii suplimentare de greutate fata de concurenta.
Subcadrul este realizat din fibra de carbon pentru a sustine ansamblul spoilerului frontal si unitatea de sa, optimizand ergonomia fara flexibilitate inutila sau nedorita. Acesta serveste, de asemenea, ca un canal pentru a direcționa fluxul de aer catre baterie, motor si radiatorul aflat sub sa.
Furca tripla din aluminiu forjat 7075 T6 si prelucrata CNC ofera un raport excelent intre greutate si rezistenta, precum si caracteristici de flexibilitate optimizate.
SUSPENSII
Experimenteaza senzatia de a aluneca peste stanci si obstacole — suspensia VARG EX Kayaba a fost dezvoltata impreuna cu expertii de la Technical Touch si legenda enduro Taddy Blazusiak, pentru a oferi cea mai buna suspensie standard de pe piata.
Cu 300 mm de cursa in fata si 303 mm in spate, si o curba de progresie a bratelor optimizata pentru stabilitate si confort, riderul se poate astepta la o aderenta perfecta si o calatorie extrem de confortabila.
Cu 3 setari standard disponibile, pilotul poate selecta o suspensie adaptata greutatii si nivelului sau de abilitate, asigurandu-s ca va avea o motocicleta perfect potrivita stilului sau de condus si greutatii sale. Pentru riderii mai rapizi, este disponibila o setare mai mare, iar amatorii pot opta pentru o setare mai joasa. In plus, montajul specific al bratelor VARG ofera garda la sol cu 60 mm suplimentar.
– Furci Kayaba/Technical Touch cu cartus inchis, 300 mm cursa fata, cu sistem de amortizare AOS.
– Tevi exterioare tratate Kashima si tevi interioare tratate niCr pentru a minimiza frecarea si a oferi rezistenta maxima la uzura.
– Amortizor spate de 50 mm cu tija de 16 mm tratata niCr pentru aceeasi eficienta de frecare scazuta si durabilitate ridicata.
– Curba de progresie a bratelor este optimizata pentru confort si stabilitate, imbunatatind in acelasi timp aderenta.
– Reglaj triplu cu sistem de compresie si revenire scazute. 303 mm cursa de suspensie pe spate.
Axul spate si bascula VARG beneficiaza de doua inovatii remarcabile.
In primul rand, un ajustor avansat al lantului pentru reglaje precise si exacte ale lantului. Blocul ajustor include un arc si un ax, care la fiecare rotatie de 90 de grade ofera un feedback audibil sub forma de clic. Folosind un driver hexagonal, poti roti usor acelasi numar de clicuri pe fiecare parte si alinia perfect roata, cu tensiunea lantului optimizata.
Dupe un pas suplimentar, am introdus un design de ax spate flush, care elimina piulitele si suruburile proeminente ce pot prinde in cratere, noroi sau stanci – reducand riscurile si imbunatatind experienta de condus si manevrabilitatea.
– Ajustorul de lant cu clicuri permite reglaje fara batai de cap. Nu mai este nevoie sa folosesti doua chei, ci doar una hexagonala.
– Piulita axului spate flush reduce riscul de a te prinde in cratere, radacini sau alte obstacole.
Lantul RK MXU UW-ring Gold 520 este cunoscut pentru constructia sa extrem de puternica si ingusta, avand cea mai mare rezistenta la tractiune de pe piata. Este o alegere de top in campionatele MXGP si FIM Hard Enduro, impartasind solutia de etansare utilizata frecvent in categoria Moto3™ din MotoGP™, oferind o frecare cu 5% mai mica pentru o autonomie si performanta sporita. Inelurile de cauciuc optimizate reduc vibratiile si frecarea placutelor, in timp ce pinionul spate, prelucrat din aluminiu 7075 T6, asigura o rezistenta maxima la uzura. Pinionul fata, forjat din otel intarit, ofera o durata de viata la fel de lunga.
ROTI.
VARG dispune de huburi pentru roti din aluminiu 6082 T6 complet prelucrate CNC, asigurand atat rezistenta superioara, cat si greutate redusa. Pentru a completa acest set, am folosit spite din otel de cea mai inalta calitate, iar jantele din aluminiu 7050 T6 de calitate aero finalizeaza pachetul.
– Huburi forjate si prelucrate CNC din aluminiu 6082 T6.
– Spite din otel de cea mai inalta calitate.
– Jante din aluminiu 7050 T6 de calitate aero.
GHIDON. Ghidonul VARG este fabricat din aluminiu 7075 T6 de specificație Aerospace, cunoscut pentru rezistența și durabilitatea sa excepțională. Având un diametru de 28,6 mm și echipat cu manere din compus moale, oferă stabilitate și control optim în orice moment. La îndemâna degetului mare se află întrerupătorul propriu de hartă din aluminiu CNC, care permite acces instantaneu la modurile preferate de putere.
Incărcătorul VARG este inclus în pachetul standard. Acesta vine cu un conector de încărcare rapidă pentru o priză standard de 220V și oferă 3,3 kW de putere de încărcare, permițând încărcarea completă a bateriei în mai puțin de 2 ore. Un adaptor pentru o priză de 110V poate fi achiziționat separat.
SCARITE.
Fabricate prin turnare și prelucrare dintr-un aliaj special de oțel inoxidabil, scaritele pentru picioare oferă o rezistență la rupere cu 40% mai mare decât opțiunile din titan sau oțel crom-moly. Mai ușoare decât majoritatea ofertelor aftermarket din titan și cu 20% mai rezistente decât referințele OEM, acestea exemplifică angajamentul producatorului față de inovație în design și performanță.
SCUT DE PROTECTIE.
Scutul de protectie revolutionar, usor, dispune de un material cu densitate scazuta pentru o absorbtie excelenta a impactului. Aceasta actioneaza ca un scut pentru transmisia motocicletei, protejand in acelasi timp si riderul. Atunci cand se face un salt, spuma de absorbtie a impactului reduce drastic socul asupra gleznelor riderului comparativ cu un cadru traditional, deoarece spuma absoarbe impactul, in timp ce cadrul traditional ramane rigid. Placa de protectie „floating” in asteptare de brevet permite si economii semnificative de greutate, eliminand necesitatea unui cadru inferior.
SISTEM DE ILUMINARE.
Lampi care chiar isi fac treaba — farul LED North Star de 4000 lumeni transforma noaptea in zi si asigura o vizibilitate excelenta in orice conditii. Folosind cel mai mic reflector si carcasa posibile, acest sistem de lumini frontale este usor, durabil si puternic, fiind de 3 ori mai puternic decat majoritatea farurilor enduro.
APARATORI DE MAINI
Manetele VARG sunt dezvoltate pentru a oferi protectie maxima, durabilitate si greutate minima; de fapt, sunt cele mai usoare aparatori de motocicleta din lume. Forma lor nu doar ca este frumoasa din punct de vedere estetic, dar este si ideala pentru a deflecta noroiul, ramurile si tufe, asigurand protectia mainilor tale in orice moment. Designul intr-o singura piesa sporeste si mai mult durabilitatea, eliminand bratele fragile si reducand riscul de rupere.