La conferinta de presa de la Tokyo de pe 6 octombrie, Kawasaki a dezvaluit noul simbol River Mark al identitatii corporatiei. Presedintele noii formate companii Kawasaki Motors, Ltd., Hiroshi Ito, a tinut un discurs in care a atins mai multe subiecte cheie si a dezvaluit o serie de update-uri importante.
Noua companie Kawasaki Motors, Ltd. se va concentra asupra fabricarii de vehicule pe doua roti motorizate, vehicule off road 4×4, ambarcatiuni personale de tip skijet si asupra dezvoltarii de motoare pentru vehiculele sale, avand ca obiective principale o reactie mai rapida in functie de trendurile pe piata, dezvoltarea de tehnologii de siguranta avansate si produse noi. Ultimele prototipuri dezvaluite constra intr-un vehicul pe doua roti EV (electric), o motocicleta hibrid care combina benzina cu puterea electrica si un motor bazat pe o unitate Ninja H2 alimentata cu hidrogen.
Unul din pilonii centrali ai noii strategii Kawasaki Motors, Ltd. il reprezinta concentrarea asupra unei cresteri sustenabile, apoi consolidarea companiei si valorii brandului prin atingerea de vanzari nete in valoare de 1 trilioni Yeni pana in 2030.
Schimbarile se reflecta si prin adoptarea unei noi identitati vizuale prin intermediul emblemei River Mark, un simbol sinonim cu Kawasaki si produsele sale inca de la fondarea companiei in anii 1870. Logo-ul caracteristic, ”Let the Good Times Roll” se bucura si el de recunoastere la nivel global. Compania mai tinteste neutralitatea fata de utilizarea de carbon si combina in acest scop toata experienta si mostenirea tehnologica acumulate in decursul zecilor de ani de productie si aspira la viitoare provocari.
Misiunea corporatiei este sa introduca zece motociclete EV sau Hibrid pana in 2025. Kawasaki a mai dezvaluit ca are planuri pentru a dezvolta simultan cinci noi vehicule 4×4 off road. Noua companie japoneza este interesata si de dezvoltarea de tehnologii complementare ca Inteligenta Artificiala, integrarea tehnologiei radar si a unor interfete pentru utilizator precum aplicatia Rideology care permite conectarea smartphone-ului la vehicul via Bluetooth. Se vor realiza investitii in proiectarea si designul produselor, in timp ce se va accelera utilizarea tehnologiei digitale. Se urmareste ca, in anii ce vor urma, Kawasaki Motors, Ltd. sa se numere printre jucatorii cheie in acest domeniu specializat.
Kawasaki Motors, Ltd. vrea sa introduca in medie cate 16 modele noi pe doua roti pana in 2025 axandu-se pe zone premium in termeni de produse. Planul pentru vehiculele electrice si hibride este la fel de ambitios, cu angajamentul de a lansa 10 noi modele pana in 2025.
Noua companie Kawasaki Motors, Ltd. este orientata catre transformarea mobilitatii si crearea de solutii eficiente si prietenoase cu mediul.