Acasă > Stiri > Stiri ATVROM  >  Review Kawasaki Z400 ABS ’20

Review Kawasaki Z400 ABS ’20

2 minute
Review Kawasaki Z400 ABS ’20

Motocicleta Kawasaki Z400 ABS 2020 furnizeaza prin motorul de 399cc o performanta crescuta fata de modelele predecesoare: 33,4kW (cu 4,4kW mai mult spre deosebire de Z300 2018), si ofera in plus un raspuns mai rapid alaturi de un control al acceleratiei adaptat atat pilotilor la inceput de drum, cat si celor cu nivel experimentat.

Acest supernaked de talie mica se distinge imediat in traffic datorita detaliilor specifice de design sugomi: aspect minimalist si agresiv, varful pozitionat jos si coada ridicata. Construirea unui motor nou-nout a permis optimizarea dimensiunilor si eficientei acestuia, renuntandu-se la orice element in plus pentru a rezulta un motor ingust si un sistem de racire cu minime tevi exterioare. Drept consecinta, motocicleta Kawasaki Z400 ABS 2020 dispune de o greutate totala de doar 167kg, fiind cea mai usoara motocicleta in 2 cilindri din clasa sa. Desi saua se afla la o inaltime de 785mm, iar scaunul are un design ingust, la fel ca partea din spate a motorului, riderul beneficiaza de acces liber pentru a atinge solul. Suspensia fata cu furca telescopica de 41mm diametru este usor mai rigida, iar schimbarile de directie se fac rapid si facil, chiar daca pozitia motocicletei este relativ verticala. Per ansamblu, suspensiile moderne din dotare confera confortul unei motociclete de strada de capacitate mult mai mare. Pozitia verticala si ghidonul mai lat favorizeaza o pozitie optima pentru un condus sportiv si dinamic, modelul de fata devenind un aliat al profesionistilor urbani mereu in miscare pe strazile aglomerate din marile orase. Un alt avantaj il constituie faptul ca aceasta motocicleta 400cc poate fi condusa si cu permis A2.

Scheme de culoare disponibile: Candy Lime green / Metallic Spark Black si Metallic Matte Graphite Gray / Metallic Spark Black.

Specificatii
– motor Parallel Twin in 4 timpi, 8 supape, 399cc, DOHC

– racire cu lichid

– cutie de transmisie in 6 trepte

– frana fata cu 1 disc semi-flotant cu diametru de 310mm, etrier cu piston dublu

– frana spate cu 1 disc cu diametru de 220mm, etrier cu piston dublu

– suspensie fata cu furca telescopica de 41mm

– suspensie spate de tip Bottom-Link Uni-Trak, amortizoare pe gaz cu preincarcare reglabila

– cadru Trellis de otel

– design sugomi

– inaltime sa 785mm

– far cu LED

– instrumentatie multi-functionala compacta.