Acasă > Stiri > Stiri ATVROM  >  KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO 2025

KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO 2025

4 minute
KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO 2025

Castigand distinctia de cea mai avansata motocicleta Adventure din punct de vedere tehnologic din familia KTM Motorcycles, modelul KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO din 2025 sfideaza orice adversar.

KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO se afla in fruntea gamei KTM SUPER ADVENTURE, aducand progrese tehnologice si mecanice complet noi in domeniul motociclismului de aventura.

Incepand de la sasiu, KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO se mandreste cu o rigiditate revizuita a cadrului, imbunatatind manevrabilitatea si stabilitatea, cu o pozitionare a piciorului cu 8 mm mai jos si cu 10 mm mai lata, ceea ce sporeste confortul pilotului cu un unghi mai larg pentru genunchi.

 

 

KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO este echipat cu tehnologia semiactiva WP de ultima generatie. Comparativ cu generatia anterioara, SAT a fost reglat pentru a fi mai precis, cu un comportament de amortizare consistent la frecvente mai mari. Acest lucru a fost realizat folosind noi senzori PWM (Pulse Width Modulation) si o noua constructie a furcii prin tija care combina designul imprumutat de la elementele de suspensie Open Cartridge si Closed Cartridge.

Stilul si ergonomia au fost, de asemenea, actualizate pentru 2025, cu un design nou al caroseriei si al scaunelor, faruri cu LED-uri complet noi, parbrize noi si compartiment de depozitare, ca sa mentionam cateva. Cu toate acestea, elementele mecanice de sub noua piele ofera cele mai mari actualizari fata de generatia anterioara, schimbarea capacitatii motorului fiind cel mai imediat punct culminant.

KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO are o cilindree crescuta a motorului de la 1.300 la 1.350 cmc, producand 173 CP la 9.500 rpm si 145 Nm la 8.000 rpm. Acest lucru se datoreaza componentelor motorului reproiectate si a noii tehnologii CAMSHIFT, care ofera o capacitate de rulare imbunatatita in intervalul de turatii scazute, performante de varf mai mari, emisii scazute si consum de combustibil. La turatii mai mari, camele de admisie se deplaseaza lateral, deschizand supapele din ce in ce mai sus pentru a inunda cilindrul cu gaz, dezlantuind performante maxime. In intervalul de turatii inferioare, camele de admisie reduc sincronizarea supapelor si ridicarea, optimizand capacitatea de rulare. Aceasta abordare dubla ofera o crestere puternica a performantei, indiferent daca navigati pe strazile orasului sau va aventurati pe drumuri rapide. Aceasta este asociata cu noua transmisie manuala automata (AMT) – o premiera pentru KTM si exclusiva pentru KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO. Vazut pentru prima data ca un prototip in mainile lui Johnny Aubert in formidabilul Iron Road Prologue de la Red Bull Erzbergrodeo, AMT este una dintre cele mai inovatoare dezvoltari de motoare realizate de KTM in ultimii ani.

AMT permite riderului sa aleaga intre o schimbare manuala traditionala, prin intermediul manetei de picior sau a paletelor montate pe bara, sau o transmisie automata complet rotativa, pastrand in acelasi timp o atitudine completa READY TO RACE.

KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO primeste si noul tablou de bord TFT V80 cu ecran tactil premium de la KTM, aducand in prim-plan o generatie complet noua de arhitectura electronica si electrica premium si uzul pilotului.

Ecranul tactil de 8 inchi dispune de tehnologie inductiva, permitand operarea usoara chiar si atunci cand purtati manusi groase de iarna, in timp ce un strat inovator anti-reflex, anti-amprenta si anti-orbire imbunatateste lizibilitatea generala.

Pilotii au acces la toate modurile de RIDE si la functiile de conectivitate noi, precum si la cel mai recent control adaptiv al croazierei (ACC), care adauga la arsenalul sau asistenta la franare, avertizare de coliziune si avertizare de distanta. Noul sistem ACC, combinat cu AMT, dispune de ACC Stop & Go. Cand este activat, acest sistem va opri motocicleta complet in cazul in care vehiculul din fata se blocheaza. Odata ce vehiculul se misca, motocicleta isi va relua automat miscarea.

Toate cele de mai sus vin datorita unui senzor radar frontal mai compact, din a 5-a generatie, fabricat de Bosch si echipat standard pe KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO. Include optimizarea performantei, detectarea imbunatatita a camioanelor, o viteza maxima mai mare si praguri de anulare actualizate, cu functionalitatea Dynamic, Street si Group Ride.

KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO din 2025 este un rival imbatabil atat in ​​ceea ce priveste performanta, cat si progresele tehnologice, impingand granitele motociclismului de aventura si mai departe.

Noul KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO 2025 va fi disponibil la dealerii autorizati KTM la inceputul anului 2025.