Motocicleta KTM 690 SMC R MY 2021 ia cuplul si ritmul motorului LC4 sub forma unui supermoto care grabeste pulsul ori de cate ori te afli in sa. Riderii care vor sa preia controlul pe strazile intortocheate ale orasului si sa invinga traficul sau sa se distreze pe pista beneficiaza de toate resursele tehnice de care au nevoie pentru a genera viteza.
KTM 690 SMC R MY exprima esenta KTM: sporty, agresiva, extrema, dar in acelasi timp utilizabila. Dispune de un sasiu din otel de calitate inalta care a tot evoluat de-a lungul anilor, suspensie WP APEX, ergonomie gandita pentru supermoto si mai multe moduri electronice ABS, precum mod Supermoto si Cornering (control la viraje). 2021 KTM 690 SMC R are acelasi modulator ABS ca si modelul KTM 690 ENDURO R, permitand ajustarea ‘din mers’. De asemenea, motocicleta de fata a fost dotata cu un instrumentar de bord modern.
Motorizarea legendara cu 1 cilindru, 690 cc LC4 dezvolta acceleratie exploziva, economie de consum de exceptie si, in plus, mentine costurile de mentenanta reduse, intervalul de service fiind la 10000 km. Cu o colectie impresionanta de sisteme electronice sofisticate precum Motorcycle Traction Control (MTC) si Quickshifter+, KTM 690 SMC R este un supermoto extrem de competitiv.
KTM 690 SMC R detine frane Brembo, iar pentru sezonul 2021, sistemul de franare a fost optimizat pentru a oferi control sporit in orice conditii. Pe langa look-ul atragator care subliniaza excelenta supermoto a modelului, merita amintit ca motorizarea LC4 este conforma normelor Euro5. De asemenea, este posibila limitarea puterii la 35kW pentru a se plia cerintelor pentru categoria A2.
Joachim Sauer, manager KTM, a declarat: “LC4 a fost si este o componenta puternica pentru KTM 690 ENDURO R si KTM 690 SMC R, insa vom continua dezvoltarea pentru ca aceste motociclete sunt o parte importanta a portofoliului KTM. Am gasit moduri de a oferi riderilor un pachet optimizat pentru 2021, astfel incat aceste modele raman puncte de referinta pe segmentul lor.”