KTM 890 DUKE GP este inegalabil in arena de naked bike-uri de greutate medie, datorita sasiului usor care asigura agilitate incredibila si unei livrari a puterii excelente. In acelasi timp, modelul 889cc din familia Duke creeaza un puternic impact vizual prin designul cu motor la vedere si linii agresive.
890 DUKE GP este alimentat de motorul LC8c, la fel de feroce ca cel de pe 890 DUKE R si livreaza 115 cai putere. Unitatea DOHC cu 8 valve racita cu lichid este cea mai compacta cu 2 cilindri in paralel din clasa. Aceasta motocicleta KTM asigura vibratii minime si cea mai lina livrare a puterii.
Pe KTM 890 DUKE GP, sistemul ride-by-wire merge mai departe pentru a traduce electronic comenzile la acceleratie in cel mai bun mod pentru situatia de riding curenta. Evacuarea din otel inoxidabil indeplineste standarde de emisii excelente. Performant si cu o nota acustica dramatica, sistemul de esapament a fost supus la sute de teste si simulari complexe.
Un radiator lat optimizeaza fluxul de aer si asigura racire optima cand atmosfera „se incinge” pe strada sau pe circuit. Admisiile mai scurte au ca rezultat un raspuns instant al acceleratiei.
Caracteristicile de manevrabilitate ale lui 890 DUKE GP deriva din designul dinamic al sasiului tubular, pe cat de rigid si compact posibil, ce permite unghiuri de inclinare mai mare. Subcadrul din aluminiu turnat gazduieste cutia de aer, fara capace din plastic sau alte elemente aditionale, totul fiind turnat in doua piese conectate pentru a reduce greutatea si complexitatea. Formele triunghiulare ale subcadrului permit o constructie mai rezistenta. Bratul oscilant este construit cu meticulozitate si a fost optimizat pentru stabilitate si rigiditate, oferind simultan caracteristici de flexiune excelente. KTM 890 DUKE GT dispune de un pachet de suspensii WP special dezvoltat, cu amortizoare si setari dedicate din fabrica.
Furcile inversate pe fata WP APEX 43mm si clema tripla din aluminiu turnat contribuie la manevrabilitate sportiva si un feedback excelent catre rider. Clemele triple si clemele ghidonului pot fi ajustate in patru pozitii diferite. Amortizorul WP pe spate contribuie la confortul general. KTM 890 DUKE GP dispune de roti extrem de usoare din aliaj, vopsite pe portocaliu stralucitor. Anvelopele Continental ContiRoad beneficiaza de tehnologie inalta pentru a oferi aderenta imbunatatita in conditii de vreme umeda, alaturi de durabilitate si stabilitate crescuta, precum si o manevrabilitate naturala, usoara pe toate suprafetele.
Franele premium asigura decelerare maxima in toate conditiile la pilotare: doua discuri 300 mm, etriere cu 4 pistoane pe fata si monodisc, etrier cu un singur piston pe spate. Puterea de stopare avansata este subliniata si prin adaugarea ABS-ului la viraje de la KTM. KTM 890 DUKE GP include in arsenalul sau o autonomie decenta, cu un rezervor de capacitate 14 litri.
Ghidonul din aluminiu lat de 760 mm asigura control complet, este ajustabil in 4 pozitii (clema tripla) si poate fi rotit in alte trei pozitii pentru a gasi pozitia de pilotare ideala. Saua are inaltimea de 820 mm si este acoperita de o husa aderenta. Scaritele din aluminiu turnat contribuie la confort, in timp ce creeaza garda la sol maxima ce permite unghiuni de inclinare impresionante. Scaritele reglabile sunt disponibile si ca optiune KTM PowerParts.
KTM Motorcycles a inzestrat modelul 890 DUKE GT cu un dashboard TFT multicolor intuitiv si cu faruri LED. Sistemele de asistenta pentru rider au fost gandite pentru a furniza performanta de top si siguranta. Controlul tractiunii motocicletei la viraje – MTC poate fi dezactivat de catre riderii mai curajosi si experimentati. In plus, riderii pot alege intre 4 moduri de pilotare: SPORT, STREET, RAIN si TRACK (optiune). Optional, sunt disponibile Quickshifter+, MSR (Motor Slip Regulation). Im modul SUPERMOTO, ABS-ul este mentinut pe fata si deactivat pe roata spate.
Controlul stabilitatii motocicletei (MSC) cu ABS la viraje – o componenta cheie a pachetului cuprinzator de asistenta BOSCH MSC este ABS-ul sensibil la viraje, oferind un plus de incredere in situatii extreme la franare.