CF MOTO V.02-NK a fost lansat la sfarsitul anului 2017 in cadrul Summitului CF MOTO privind vanzarile interne din Hangzhou, China.
Domnul Lai, alaturi de echipa sa de cercetare si dezvoltare, a prezentat noua capodopera unui public de mai mult de 500 de dealeri si mass-mediei locale. Este pentru prima data de la infiintarea sa, cand compania chineza aduce in atentie o motocicleta concept. In calitate de sef al echipei CF MOTO R&D, Chen Zhiyong, a subliniat in cadrul festivitatii de lansare ca “obiectivul suprem consta in proiectarea unui produs interesant si plin de satisfactie, avand cele mai inalte caracteristici “.
Specificatiile noii motociclete CF Moto nu au fost oficial dezvaluite, fapt ce i-a determinat pe multi jurnalisti din China si din strainatate sa faca diverse speculatii la o prima analiza a proaspatului model. Oricum, se asteapta ca ori de cate ori acesta va intra in productie, sa fie fenomenal.
Conceptul V.02-NK se alatura gamei de produse din familia NK.
Conceptul V.02-NK aduce avantajul unor optiuni multiple si, totodata, vine in intampinarea criteriilor clientilor care cauta vehicule mai agresive si mai puternice.
Conceptul V.02-NK are la baza principalele tehnologii avansate ale CF MOTO din industria interna.
Conceptul V.02-NK ilustreaza pozitionarea marcii CF MOTO prin concentrarea asupra vehiculelor de deplasare medii și mai mari.
Pentru a fi sinceri, trebuie sa mentionam ca aceasta motocicleta nu este in totalitate “chineza”, deoarece este echipata cu urmatoarele: frane Brembo (Italia), suspensii Ohlins (Suedia) si nu in ultimul rand, cu motor KTM RC8 V-twin (Austria). Inca nu este clar pentru care versiune de motor RC8 s-a optat, avand in vedere ca CF Moto nu a oferit foarte multe detalii. Parerile sunt impartite: 1301cc, 177hp RC8 de la 1290 Super Duke R. Pana in prezent, pentru constructia celor mai mari motociclete CF Moto, inginerii s-au orientat catre motorul 650cc, asemanator cu Kawasaki ER-6. In cazul de fata, motorul este fie cumparat de la KTM, fie produs in China sub licenta KTM.
CF Moto si KTM au semnat un acord de colaborare la inceputul lui 2017. Ambele companii au lucrat cu Kiska Design in trecut. In timp ce motorul, franele si suspensiile sunt componente cunoscute, restul apartine CF Moto. De pilda, cadrul care imbina o sectiune frontala in stil spiralat cu pivoti de aluminiu, fapt care contribuie la aspectul european al motocicletei. Un aspect inedit consta in asezarea radiatorului sub scaun. Aproape exact ca Benelli Tornado, modelul CF Moto V.02-NK preia aerul din fata si il directioneaza catre un radiator situate sub sa. Canalele mari din fibra de carbon, dispuse pe fiecare parte a motorului, reprezinta elemente cheie pentru un stil sofisticat. De asemenea, indeplinesc si un rol practic, servind drept suport pentru sa. Actualmente, V.02-NK ramane la nivel de concept. Insa din declaratiile reprezentantilor CF Moto, reiese clar ca aceasta motocicleta va deveni un vehicul de productie. Iar cand se va intampla asa, in mod cert va fi una din cele mai puternice si convingatoare motociclete produse in China.