La explorarea terenurilor dificile, pilotii trebuie sa se concentreze asupra traseului pentru a depasi orice obstacol care le-ar putea sta in cale: portiuni cu pietris, zone stancoase, drumuri forestiere cu busteni, mlastini si multe altele. Celor care detin un side-by-side Polaris RZR echipat cu sistemul de suspensii DYNAMIX probabil le-a devenit strain disconfortul la pilotare prin zone foarte greu accesibile.
Lansat in 2017, DYNAMIX este primul sistem inteligent de suspensii proiectat si construit special pentru industria powersports. Rolul sau este de a ajusta suspensia in caz de necesitate pentru o contribui la o rulare lina. Manevrabilitatea imbuntatita le permite pilotilor cu un stil de pilotare agresiv sa isi puna in valoare potentiatul in cele mai dure conditii, chiar si la viteze inalte. DYNAMIX este rezultatul ingeniozitatii inginerilor Polaris si a fost dezvoltat de Brian Krosschell si Jonathon Graus, ambii rideri activi, familiarizati cu provocarile traseelor prin padure sau pe nisip. Echipa Polaris continua sa testeze vehiculele off road ale companiei, in cautare de inovatii pentru a optimiza experienta outdoor. „Solutia pentru a trezi interesul pentru off road, fie ca vorbim de piloti veterani sau incepatori, este ca experienta de pilotare sa devina din ce in ce mai buna. Aici intra in scena suspensia DYNAMIX pe care am decis sa o dezvoltam in house”.
Inginerii Polaris au nascocit si alte sisteme inovative, ca de exemplu RideCommand, introdus in 2016. Avantajul acestora este ca sunt intuitive, usor de utilizat chiar si de catre pilotii la inceput de drum. Reglarea suspensiei nu mai trebuie realizata manual, iar pilotul nu trebuie sa se mai dea jos din vehicul. In plus, sistemul raspunde aproape instant la orice shimbare de teren. „DYNAMIX este despre adaptarea la orice situatie”, conform lui Krosschell. „Iti ofera optiuni. Ai sentimentul ca te bucuri de confortul unui sedan de lux pe un drum suburban in timp ce te misti cu manevrabilitatea de precizie a unui vehicul sport pe circuit. Modurile de pilotare sunt disponibile prin accesarea simpla a unui buton.”
Tehnologia a atras numeroase pareri favorabile, a revolutionat industria de profil si a atras mai multi pasionati de off road. Un test drive recent cu un RZR avand incorporat sistemul DYNAMIX a permis expertului sa depaseasca un record, reusind sa atinga o viteza mai mare cu 10 mph fata de vehiculul fara suspensia activa. „Cu zece ani in urma era grozav sa ai un vehicul echipat cu servodirectie, dar acum este un must-have pe piata de profil” si in opinia lui Krosschell, „scopul este sa ducem suspensia electronica in aceeasi directie – iubitorii de off road vor aprecia beneficiile asociate cu Dynamix”.
Fara indoiala, spiritul competitiv al Polaris impinge standardele la urmatorul nivel in lumea off road-ului.