Kawasaki este singurul constructor de motociclete sport tourer supercharged de pe piata, iar faimoasa Ninja H2 SX cunoaste trei variante. Ultima versiune, Ninja H2 SX SE+ ofera spre deosebire de surori, sistem electronic de suspensii avansat si detine dotari care o transforma in varful de lance al lineup-ului. Pasionatii de senzatii extreme pe doua roti au la dispozitie echipamente de cea mai inalta calitate pentru o pilotare fara compromisuri.
Ce este KECS – Suspensia electronica avansata
- Bazat pe sistemul care a debutat pe modelul 2018 Ninja ZX-10R SE, sistemul KECS disponibil in exclusivitate pentru motocicleta Kawasaki Ninja H2 SX SE+ ofera o adaptare usoara la conditiile de drum in timp real. Prin combinatia ingineriei si mecanicii de top, sistemul de fata are rol in imbunatatirea manevrabilitatii intr-o larga varietate de situatii, favorizand totodata o pilotare sportiva. De asemenea, anvelopele din dotare contribuie la o abordare cu incredere a virajelor.
Instrumentar performant – afisajul digital high-tech cu ecran color TFT sofisticat detine pe langa accesul la toate informatiile necesare 4 moduri de display care fovorizeaza prioritizarea informatiilor in functie de necesitati.
Optimizarile aduse la nivel de confort la pilotare se reflecta prin greutatea mai usoara a motorului, inclusiv cu sistemul de evacuare (cu 3 kg mai usor).
Economie de consum. Alaturi de Z1000SX si Versys 1000, modelul de fata ofera eficienta de consum ridicata si permite mai multa distractie cu un singur plin, rezervorul avand o capacitate de 19 litri.
Un alt avantaj il constituie prezenta aparatorilor de vant. Ninja H2 SX SE+ permite o pozitie de pilotare sportiva, nici inclinata ca la ZZR1400, nici dreapta ca la Z1000SX, mai comoda si relaxata. Demn de mentionat este si faptul ca pozitia de riding este ideala atat pentru rularea in oras, cat si pentru calatorii pe distante mari.
Ninja H2 SX SE+ 2019 dispune de un cadru Trellis cu rigitate sporita si ampatament mai mare permitand acomodarea unui pasager dornic de aventura alaturi de stabilitate de top la viteze inalte, in vreme ce unghiul de inclinare la 30 grade faciliteaza manevrele la viteze mai mici.
Printre alte beneficii amintim echiparea cu sistemele: Ergo-Fit, ABS (Anti-lock Brake System), de franare KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System), de monitorizare a parametrilor motorului si sasiului in curbe KCMF (Kawasaki Cornering Management Function), KEBC (Kawasaki Engine Brake Control), ambreiaj Assist & Slipper Clutch bazat pe tehnologia utilizata la modelele de curse, de tractiune KTRC (Kawasaki TRaction Control) cu 3 moduri si nu in ultimul rand, Electronic Cruise Control si conectivitate la smartphone.
Scheme de culoare disponibile: Metallic Graphite Gray / Metallic Diablo Black / Emerald Blazed Green.
Specificatii tehnice
– motor cu injecție de 998cc 210cp, 4 cilindri în linie, 4 timpi, 16 valve DOHC
– răcire cu lichid
– suspensie față cu furcă inversă, amortizare controlată din computerul de bord, amortizoare cu preîncărcare reglabilă manual
– suspensie spate Uni-Track, amortizor BFRC lite, amortizare de bază controlată din computerul de bord
– frână pe față cu 2 discuri semi-flotante de 320mm, etriere Brembo Stylema monobloc cu 4 pistoane
– frână pe spate cu un disc de 250mm, etrier cu 2 pistoane
– cutie de viteze cu 6 trepte
– sistem Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System (ABS KIBS) pentru frânare precisă și eficientă
– sistem Kawasaki Quick Shifter (QCS) pentru schimbarea rapidă a vitezelor
– sistem Kawasaki Cornering Management Function (KCMF) pentru asistență la viraje
– sistem Kawasaki Launch Control Mode (KLCM) de asistență la demarare
– unitate de măsurători inerțiale
– sistem Sport-Kawasaki Traction Control (S-KTRC) de control al tracțiunii
– moduri multiple de motormanagement
– indicator de rulare economică
– indicator rulare economică.