In ceea ce priveste manevrabilitatea pe terenuri offroad, noul UTV Polaris RZR XP Turbo Dynamix Edition are un cuvant greu de spus. Producatorul de vehicule 4×4 offroad tip ATV si UTV a proiectat prima suspensie “inteligenta” prevazuta cu sistemul revolutionar de comanda Ride, care favorizeaza o experienta de pilotare iesita din comun. Suspensia Dynamix reprezinta singurul tip de suspensie care se ajusteaza in timpul miscarii pentru a facilita o calatorie agreabila in orice moment. Totul devine posibil prin intermediul senzorilor sofisticati care au rol in monitorizare si creeaza ajustari la o rata de 200 de ori pe secunda, optimizand deplasarea. Asadar, noua suspensie Dynamix Edition poate fi considerata un element benefic care adauga un plus de valoare optimizand inclinarea, manevrele de franare, accelerare si sofatul in aer sau cu viteza mare.
Suspensia Dynamix este adaptata in timp real, impingand tehnologia la un alt nivel prin oferirea optiunii de a comuta manual intre cele trei setari de suspensie distincte (Comfort, Sport & Firm). Astfel, pilotul poate sa jongleze cu aceste setari in functie de provocarile traseului offroad. De exemplu, in cazul rularii in conditii extreme, pe un teren stancos sau plin de roci si de pietris, setarea Firm va bloca suspensia in amortizarea completa a compresiei.
Suspensia RZR Dynamix este adusa la viata prin integrarea sa cu sistemul de comanda avansat Polaris Ride Command. Ecranul tactil de 7 inci dispune de o optiune care afiseaza continuu statutul sistemului de control al suspensiei, oferind multiple date si informatii utile – amortizarea compresiei, modul selectat, pozitia pedalei, forta G, unghiul de directie, starea franei si diagnosticare. Intregul sistem este conceput pentru a-i ajuta pe piloti sa vizualizeze controlul in timp real, in timp ce beneficiaza de o manevrabilitate imbunatatita.
Primul UTV Polaris Dynamix Edition RZR XP Turbo EPS adauga ajustari active de suspensie pentru a echilibra cursa, chiar si la coborarea pantelor sau la negocierea virajelor stranse – in acest caz prin adaugarea de amortizare la socurile din exterior. Este totodata si primul XP Turbo echipat cu comanda Ride multifunctionala.
Prin atingerea pictogramei shock pe pagina principala Ride Command se poate accesa pagina Dynamix. Cea mai tare parte a Dynamix consta in faptul ca in modul Sport, SCM mareste amortizarea de la 3 la 0-14 mph la 7 la 50 mph si chiar peste aceasta valoare si se ajusteaza, de asemenea, in timpul franarii, intoarcerii sau accelerarii pentru a mentine nivelul de rulare.