Echipat deja pentru a impresiona pe strada sau pe circuit, modelul 450 SMR ne surprinde in mod placut oferind cea mai recenta iteratie a perfectiunii pure Supermoto.
Motocicleta KTM 450 SMR are in dotare cadrul special construit pentru rigiditate longitudinala, stabilitate si un feedback exceptional catre rider, precum si un motor care spulbera concurenta livrand putere de incredere. Un alt avantaj demn de mentionat consta in sistemele electronice avansate, 450 SMR putand rivaliza din acest punct de vedere cu multe sport bike-uri de pe piata.
KTM 450 SMR, construit special pentru curse si pentru a castiga campionate
Bazat pe unul dintre cele mai potente motoare SOHC in 4 timpi din padoc, 450 SMR se dovedeste a fi exemplul perfect de inginerie avansata. Motorul este pozitionat pentru a cobori pinionul frontal si, impreuna cu beneficiile centralizarii masei si greutatea redusa, ajuta la livrarea unui bun comportament anti-squat al sasiului, fara grad de comparatie. Cu un output masiv al puterii de varf si o greutate totala a motorului de numai 26.8 kg, KTM 450 SMR 2024 iti garanteaza ca vei parasi competitia plin de noroi, dar si zambind.
Proiectat pentru a obtine performanta si o greutate redusa, arborele cotit de la motorul lui KTM 450 SMR imbunatateste raspunsul la acceleratie si contribuie la o senzatie usoara de manevrare. Vibratiile motorului se mentin la un nivel minim.
Componentele interne au fost amplasate pentru a garanta centrul de gravitatie perfect. Capacul motorului vopsit pe negru include logo-ul brandului austriac pentru a furniza cel mai tare look READY TO RACE.
Ambreiajul SUTER previne instabilitatea rotii spate si salturile la franarea puternica, pentru a contribui la un control maxim si drifturi perfecte in stil Supermoto. Sistemul hidraulic Brembo asigura o modulare eficienta a ambreiajului.
Transmisia usoara cu 5 viteze produsa de Pankl Racing Systems ofera cel mai ridicat nivel de durabilitate si fiabilitate. Maneta schimbatorului de viteza are un design gandit pentru a preveni acumularea murdariei, mentinand pozitia originala chiar si in cele mai dure conditii la pilotare.
Sistemul de Management al Motorului (EMS) dezvoltat de Keihin a fost special conceput pentru a fi usor, mic si pentru a procesa datele foarte rapid. Integreaza controlul pornirii pentru un start perfect, controlul tractiunii si functia Quickshifter. Se combina cu senzorul pozitiei treptei, care optimizeaza livrarea puterii pentru fiecare treapta, in timp ce seonzorul ROS opreste motorul in cazul unei prabusiri extreme, adaugand un plus de siguranta. Instrumentarul include status EFI integrat cu LED si indicator nivel combustibil, pentru ca riderul sa stie cand trebuie sa faca plinul.
Comutatorul Stop/Start poate fi accesat cu usurinta de pe partea dreapta a ghidonului. Evacuarea modelului KTM Motorcycles de fata a fost proiectata in mod expert pentru a livra performanta de top in clasa, la cea mai joasa greutate posibil. Zgomot redus si silentiator usor din aluminiu.
Pachetul lui 450 SMR include radiatoare fabricate in mod expert utilizand aluminiu de inalta rezistenta si CFD (computational fluid dynamics) pentru a canaliza aerul prin radiatoare mai eficient. Sistemul de racire vine integrat in cadru, permitand o racire imbunatatita prin canalizarea lichidului de racire prin cadru, in timp ce elimina necesitatea unor furtunuri externe suplimentare. Termostatul intern adauga fiabilitate si este oferit standard.
Indiferent cat de tehnic este traseul, riderul ramane in control multumita unui design al cadrului care a fost nu doar conceput pentru rigiditate longitudinala optima, ci si pentru a pozitiona masa rotativa pe cat de aproape posibil de centrul de gravitatie. Grosimea precisa a peretului cadrului livreaza caracteristici de flexiune superioare si ofera o senzatie fara precedent. Suportul pentru amortizor ofera, de asemenea, un comportament anti-alunecare (anti-squat) optim pentru viraje mai bune. Subcadrul din doua piese realizat din 60% poliamida si 40% aluminiu ofera manevrabilitate incredibila si contribuie la feedback-ul catre pilot.
Bratul oscilant din aluminiu turnat este conceput pentru a oferi rigiditate optima si fiabilitate, mentinand greutatea pe cat de scazuta posibil si permitand ajustari la roata spate fie pentru a scurta ampatamentul pe circuite stranse si intortocheate, fie pentru a-l lungi pentru o obtine extra stabilitate la viteze inalte. Mentenata usoara.
2024 KTM 450 SMR este solid ca o stanca la orice viteza datorita clemei triple CNC.
Modelul KTM este echipat cu o furca super usoara WP XACT 48 mm USD cu tehnologie AER si setari updatate pentru utilizare Supermoto. Settingul este gandit special pentru racing si poate fi ajustat. Amortizor usor si compact WP XACT pe spate, reglabil fara unelte.
Alte caracteristici:
- jante Alpina cu spite 16.5” (fata) si 17” (spate)
- anvelope Metzeler Racetec SM K1 Supermoto (125/75 fata si 165/630 spate)
- frane Brembo de inalta performanta (fata – disc 310mm, etrier cu 4 pistoane; spate – disc 220mm, etrier cu un piston).
- rezervor 7.2 litri din polietilena (incorporeaza un capac filetat si pompa integrata).
- ghidon NEKEN din aluminiu de inalta performanta
- scarite pentru picioare cu design FEA
- sa cu profil plat si husa portocalie de inalta aderenta pentru control crescut si miscare nestingherita.
Caroseria lui 2024 KTM 450 SMR este caracterizata de un triunghi optim cu riderul, oferind contact amplu cu genunchiul, in special cand se sta in scarite, cu numeroase suprafete aderente. In termeni de estetica, aceasta motocicleta KTM se inspira de la modelele anilor 1990, inserand detalii pe mov in grafica pe portocaliu contrastant.