Sistem ABS
Sistemul ABS (Anti-lock Brake System) contribuie la o franare in conditii de siguranta prin prevenirea blocarii rotii. Sistemele de ABS ale Kawasaki sunt precise si de incredere, fiind testate in conditii de riding diversificate. Exista si o serie de sisteme ABS specializate, create pentru a intalni cerintele riderilor mai exigenti, ca de exemplu:
– KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) – sistem de control la franare de inalta precizie; conceput special pentru modelele de motociclete supersport; faciliteaza o pilotare sportiva pentru tipologii variate de piloti.
– K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology) ABS: conceput pentru modelele de motociclete de categorie mare de tip touring.
Horizontal Back-link Rear Suspension
– Managementul sasiului este rezultatul ingineriei avansate Kawasaki
– in comparatie cu suspensia spate traditionala Uni-Trak a Kawasaki, contribuie la o mai buna centralizare a masei, creand spatiu mai mare pentru evacuare. Rezulta imbunatatirea manevrabilitatii. Un alt avantaj este faptul ca unitatea de amortizoare este plasata la distanta de caldura generata de sistemul de esapament
Assist & Slipper Clutch
Ambreiajul Assist & Slipper Clutch este bazat pe tehnologia folosita la motocicletele de curse. Util si practic pentru cei care practica un stil de pilotare sportiv, pe circuit si nu numai.
Dual Throttle Valves – contribuie la cresterea puterii, asigura un raspuns liniar; favorizeaza eficienta de consum.
Economical Riding Indicator – indicatorul de pilotare economica – aceasta functie se regaseste in panoul de instrumente si indica consumul de carburant, incurajand o pilotare mai eficienta. Se ocupa de monitorizarea continua a consumului de combustibil indiferent de viteza vehiculului, cuplu si de conditiile de riding. Atunci cand consumul este redus la o anumita viteza, pe ecranul cu afisaj LCD al motocicletelor Kawasaki va aparea marca „ECO”. Acest lucru ajuta si la diminuarea impactului negativ asupra mediului inconjurator.